PSD va cheltui aproape 200.000 de euro pentru imprimarea a 200.000 de carduri de membru de partid, au declarat, miercuri, pentru MEDIAFAX, surse din conducerea partidului.
Potrivit surselor citate, numărul estimat al membrilor de partid este în jur de 200.000, secretariatul general al PSD nefinalizând încă evidența centralizată a activului.
Sursele citate au arătat că imprimarea unui card de membru de partid are un cost de aproximativ 4 lei, întrucât cardurile sunt tipărite pe un plastic special și imprimate și cu un cod de bare.
În aceste condiții, pentru cele aproximativ 200.000 de carduri care ar urma să fie imprimate se preconizează cheltuieli în jur de 200.000 euro, care însă vor fi eșalonate în etape până la sfârșitul anului.
Într-o primă fază, urmează ca în câteva săptămâni să fie imprimate aproximativ 40.000 de carduri de membru de partid, marea parte a organizațiilor județene ale PSD solicitând, în medie, câte 1.000 de astfel de carduri.
Secretarul general al PSD, Liviu Dragnea, a declarat, în urmă cu o săptămână, că datoriile partidului sunt în jur de un milion de euro, așa că partidul a început restructurări salariale și raționalizarea „la sânge” a cheltuielilor.
În 24 februarie, conducerea PSD le-a prezentat ziariștilor sistemul informatizat de evidență a membrilor de partid. Fiecărui membru urmează să i se înmâneze și un card, pe care are imprimat un cod de bare, pentru că membrii PSD vor putea beneficia de reduceri în anumite magazine.
La întrebările insistente ale jurnaliștilor în legătură cu magazinele la care membrii PSD pot avea reduceri, secretarul general al PSD, Liviu Dragnea, a răspuns atunci evaziv, afirmând că încă negociază cu unele companii, atât din domeniul retailerilor, cât și al agențiilor de turism și locurilor de agrement.
Întrucât întrebările persistau, Adrian Năstase le-a răspuns ironic ziariștilor, în timp ce pleca din încăperea în care s-a făcut prezentarea: „La sex shop”.