Inovație

Proiecția umbrelor în spațiu – o nouă tehnologie care face posibilă publicitatea pe Lună



Proiecția umbrelor în spațiu, o nouă tehnologie lansată în Statele Unite ale Americii, permite afișarea de reclame în afara spațiului terestru, prin crearea de logouri sau simboluri comerciale pe suprafața Lunii, care să fie vizibile de pe Pământ, informează PRNewswire.
Drepturile de proprietate asupra noii tehnologii numite Shadow Shaping sunt scoase la licitație pe site-ul www.moonpublicity.com, unde este prezentată și oferta de „spațiu media” extraterestru: 44 de regiuni pe fața vizibilă a Lunii.
Licitația a fost demarată luni, 20 iulie 2009, cu ocazia împlinirii a 40 de ani de la prima misiune cu echipaj uman pe Lună, Apollo 11.
Noua tehnologie utilizează roboți pentru realizarea unor mici formațiuni de relief în spațiul lunar, care să capteze umbrele și să le modifice în forma logourilor, a numelor de domenii și chiar a portretelor.
„În sfârșit am pus punct dependenței de foruri guvernamentale în ceea ce privește călătoriile în spațiu”, a declarat inventatorul tehnologiei, David Kent Jones. „Această nou instrument de propagare a mesajului comercial va da un nou impuls dezvoltării tehnologiei spațiale. Umbrele sunt doar începutul”, a adăugat acesta, prezentând noua tehnologie, care promite advertiserilor reprezentări care să dureze mii de ani, o consecință a lipsei atmosferei pe Lună.
Ofertele depuse trebuie să aibă o valoare minimă de 46.000 de dolari.



Recomandări

Un tânăr care credea că a dat lovitura și și-a cumpărat încălțăminte de firmă, o nouă victimă a înșelăciunilor online

Un tânăr care credea că a dat lovitura și și-a cumpărat încălțăminte de firmă, o nouă victimă a înșelăciunilor online
Un tânăr care credea că a dat lovitura și și-a cumpărat încălțăminte de firmă, o nouă victimă a înșelăciunilor online

Primăria Dumbrăveni le-a oferit preșcolarilor din comună o nouă grădiniță modernă, inaugurată în prima zi a noului an școlar

Videt a inaugurat un nou showroom de optică în Iulius Mall Suceava. Compania estimează o creștere de 40% a cifrei de afaceri în retailul fizic

Leonardo Badea (BNR): Raportul Draghi – câteva concluzii de interes și oportunități de dezvoltare pentru România

Leonardo Badea (BNR): Raportul Draghi - câteva concluzii de interes și oportunități de dezvoltare pentru România
Leonardo Badea (BNR): Raportul Draghi - câteva concluzii de interes și oportunități de dezvoltare pentru România