Pro TV este cel mai fascinant brand românesc, potrivit unui studiu realizat de Unlock Market Research, care a stat la baza Topului 50 Branduri Fascinante lansat, miercuri, de revista Biz, acesta fiind un demers ce a urmărit să prezinte mărcile care îi fascinează pe români.
În Top 50 Branduri Fascinante, care a inclus și mărci internaționale de prestigiu, Pro TV s-a clasat pe locul al treilea, surclasând nume celebre din industria media precum Facebook, YouTube, Yahoo și Google.
Pe primul loc în acest top s-a clasat brandul auto italian Ferrari, iar pe locul al doilea, brandul Discovery.
„Pro TV este fascinant pentru români, pentru că reușește să strălucească prin fiecare produs pe care îl lansează. Istoria Pro TV a început pe 1 decembrie 1995, cu salutul Andreei Esca – «Bună seara, România! Bună seara, București!». (…) Printre emisiunile de succes se numără Știrile Pro TV, «Românii au talent», «Dansez pentru tine» sau «Happy Hour»”, se precizează în prezentarea făcută brandului Pro TV.
Topul celor mai fascinante zece branduri se continuă cu Facebook, pe locul al patrulea, Porsche, pe cinci, Heineken, pe șase, Stella Artois, pe șapte, Swatch, pe opt, Murfatlar, pe nouă, și Harley Davidson, pe zece.
Printre brandurile românești care mai figurează în acest clasament al celor mai fascinante 50 de branduri se numără Joe (locul 24), Gerovital (26), Rom (29), Adevărul (35), Napolact (45), Dorna (46) și Borsec (49).
În clasament apar și branduri internaționale de renume precum Sony (locul 17), L’Oreal (19), Vichy (21), Coca-Cola (27), Adidas (31), Nokia (33), Yahoo (34), Microsoft (36), Apple (42), Google (44), Durex (50).
„Un top al mărcilor fascinante poate inspira în mai mare măsură la acțiune, comparativ cu un top al mărcilor puternice. Brandurile mari, puternice, devin desori înțepenite în propriile reguli și nu mai aduc nimic senzațional, care să stimuleze creativitatea, deși consumatorii continuă să le consume și să le respecte”, se arată într-un material din revista Biz, care explică felul în care s-a realizat clasamentul brandurilor fascinante.
„Din studiul Unlock Market Research reiese că un brand fascinant este mai degrabă creativ, plin de viață, original, surprinzător, inovator, provocator (…). Brandurile fascinante sunt cele care au scris o istorie personală sau o scriu în acest moment”, se mai arată în același material.