Șase mari studiouri hollywoodiene s-au alăturat unei campanii antifumat, al cărei mesaj va fi amplasat pe milioane de DVD-uri cu filme destinate publicului tânăr, informează WorldScreen.com.
Paramount Pictures, Sony Pictures Entertainment, Twentieth Century Fox, Universal Pictures, The Walt Disney Company și Warner Bros. vor plasa spoturi antifumat, produse de California Health and Human Services Agency, în primele minute ale DVD-urilor cu filme în care există scene în care se fumează.
La finalul spotului de 30 de secunde inclus pe DVD-uri, cei care urmăresc conținutul sunt trimiși către site-ul tobaccofreeca.com, unde au acces la mai multe informații referitoare la pericolele fumatului și la consiliere în vederea abandonării acest obicei.
„Acesta este un pas responsabil din partea industriei divertismentului pe drumul lung în contracararea influenței pe care o are folosirea tutunului în filme”, a declarat Kim Belshe, secretar al California Health and Human Services. „Prin intermediul acestui acord, vom putea promova beneficiile unei vieți fără tutun în rândul a milioane de telespectatori, fără a cheltui din banii contribuabililor și încurajând conversațiile dintre copii și părinți privind pericolele fumatului”, a adăugat ea.