– vor fi făcute verificări atât în actele de la Primărie, dar și pe teren
Pentru a nu scăpa total de sub control problema chioșcurilor ridicate în municipiul Suceava, cărora nu li se mai cunoaște nici numărul și nici amplasamentele, conducerea Primăriei Suceava a luat decizia de a face o inventariere completă a acestora.
Viceprimarul Angela Zarojanu a spus că vor fi făcute verificări atât în actele de la Primărie, în autorizațiile date și în certificatele de prelungire a perioadei de funcționare, dar și pe teren, pentru a se descoperi și chioșcurile care nu mai sunt autorizate, dar ocupă spațiul public.
“Vom face o hartă a tuturor amplasamentelor de chioșcuri, care se va dovedi foarte utilă nu doar la identificarea celor care nu mai sunt autorizate, cît și pentru a putea decide unde se mai pot construi altele și unde nu. Multe chioșcuri au fost ridicate în trecut, nimeni din Primărie nu mai știe de ele, sunt lăsate în paragină și le-a trecut de multă vreme perioada de valabilitate”, a declarat Angela Zarojanu.
Viceprimarul a adăugat că după identificarea tuturor chioșcurilor, se va întocmi un regulament de modernizare a acestora, încât, dacă proprietarii acestora nu vor mai face nimic pentru îmbunătățirea imaginii acestora, nu li se va mai prelungi autorizația de funcționare, iar chioșcurile respective vor putea fi demolate și amplasamentul – scos la licitație.





