Informatizare

Primăria Câmpulung Moldovenesc a implementat un portal online pentru cetățeni



Primăria Câmpulung Moldovenesc a implementat un portal online pentru cetățeni
Primăria Câmpulung Moldovenesc a implementat un portal online pentru cetățeni

Primăria Câmpulung Moldovenesc a finalizat implementarea unui sistem informatic integrat de Smart City. Primarul Mihăiță Negură a precizat că noul sistem informatic a fost realizat printr-un proiect european finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, valoarea acestuia fiind de aproape patru milioane de lei. Mihăiță Negură a explicat că scopul proiectului l-a reprezentat consolidarea capacității instituționale a Primăriei Câmpulung Moldovenesc prin simplificarea procedurilor administrative interne, reducerea birocrației, îmbunătățirea organizării instituționale, oferirea de servicii publice electronice cetățenilor deserviți și facilitarea interacțiunii dintre administrația publică locală și cetățeni.
El a arătat că în momentul de față câmpulungenii au la dispoziție un portal online, respectiv pagina de internet a primăriei www.campulungmoldovenesc.ro, la secțiunea Servicii electronice. Pe acest portal, cetățenii au acces la următoarele servicii publice electronice: plata taxelor și impozitelor online, depunerea de documente online, semnalarea de probleme din comunitate, verificarea statusului documentelor depuse, programări online, bugetare participativă.
„Prin utilizarea acestor servicii electronice, beneficiarii acestora vor avea posibilitatea de a interacționa cu Primăria într-un mediu electronic securizat și cu o disponibilitate de 24 ore din 24, 7 zile pe săptămână”, a spus primarul din Câmpulung Moldovenesc. De asemenea, el a adăugat că tot prin acest proiect a fost realizată aplicația Mobilă pentru cetățeni „Câmpulung Moldovenesc 24H” care se poate descărca gratuit din AppStore (pentru iPhone) și Google/Magazine Play (pentru Android), o aplicație mobilă pentru Poliția Locală și una pentru funcționari, iar în holul primăriei a fost amplasat un terminal self-service (infokiosk), pentru plată taxe și impozite cu cardul și pentru solicitare de documente. Nu în ultimul rând, Mihăiță Negură a spus că scopul final al investiției a fost creșterea satisfacției cetățenilor prin digitalizarea serviciilor publice, comunicarea bidirecțională dintre cetățeni și funcționarii publici din cadrul primăriei și oferirea de servicii publice electronice de la distanță.



Recomandări

Ziua Națională a României va fi marcată la Suceava printr-o paradă militară și o expoziție de tehnică aparținând structurilor MAI

Ziua Națională a României va fi marcată la Suceava printr-o paradă militară și o expoziție de tehnică aparținând structurilor MAI
Ziua Națională a României va fi marcată la Suceava printr-o paradă militară și o expoziție de tehnică aparținând structurilor MAI

Expoziția „Școala de Lemnărit”, la Muzeul Arta Lemnului, la 130 de ani de arte și meserii la Câmpulung Moldovenesc

Expoziția „Școala de Lemnărit”, la Muzeul Arta Lemnului, la 130 de ani de arte și meserii la Câmpulung Moldovenesc
Expoziția „Școala de Lemnărit”, la Muzeul Arta Lemnului, la 130 de ani de arte și meserii la Câmpulung Moldovenesc

Bogdan Loghin dezvăluie că activistul Daniel Bodnar a trecut de la prietenie la șantaj pentru că el și angajații din primărie nu au cedat în fața cererilor ilegale ale acestuia

Bogdan Loghin spune că Daniel Bodnar a trecut de la prietenie la șantaj pentru că nu i-a rezolvat acestuia mai multe cereri ilegale
Bogdan Loghin spune că Daniel Bodnar a trecut de la prietenie la șantaj pentru că nu i-a rezolvat acestuia mai multe cereri ilegale

Primarul și secretarul de la Dumbrăveni au în locație, la domicilii, opt, respectiv nouă cetățeni străini

Primarul și secretarul de la Dumbrăveni au în locație, la domicilii, opt, respectiv nouă cetățeni străini
Primarul și secretarul de la Dumbrăveni au în locație, la domicilii, opt, respectiv nouă cetățeni străini