Volvo lucrează momentan la dezvoltarea unei versiuni hibride pentru C30. Inginerii suedezi încearcă să găsească soluția optimă pentru a pune la punct un sistem hibrid diferit ca și concepție față de motoarele din această gamă prezente acum pe piață. Ideea de construcție a noului agregat propulsor pornește de la abordarea total diferită a structurii motorului care v-a antrena puntea față prin intermediul unui motor electric intern. Scandinavii vor opta pentru varianta de propulsie diesel-electric în ciuda faptului că este mai costisitoare decât o versiune benzină-electric. Volvo speră să obțină un rezultat extraordinar. Economia de combustibil va fi substanțială, consumul de carburant nu va depăși în medie 3,3 litri la suta de kilometri iar poluarea va fi redusă la jumătate în comparație cu un propulsor diesel obișnuit. De cealaltă parte, pentru propulsorul electric suedezii anunță deja o autonomie de drum de 75 de kilometri iar bateria de acumulatori va fi adaptată pentru a putea fi încărcată la o priză normală. Prototipul este conceput la Centrul de Dezvoltare Hibridă din Gotenburg locul unde Volvo se concentrează asupra conceptului C30 Hibrid. Modelul va fi prezentat în noiembrie anul acesta în cadrul celebrei manifestări cu caracter ecologist Michelin Challenge Bibendum desfășurată la Shanghai, urmând ca versiunea de serie va fi comercializată din vara lui 2008.
