Noul birou de audiențe al Prefecturii Suceava va fi inaugurat în maxim o săptămână, a anunțat, în cursul zilei de ieri, prefectul Orest Onofrei. El a precizat că audiențele vor fi mai mult decât „transparente”, în condițiile în care toți cei care vor veni cu petiții la prefect și la cei doi subprefecți vor discuta cu aceștia într-un birou în care ușile sunt din sticlă. „Vrem ca aceste audiențe să se acorde într-un mod cât mai transparent. Și în câteva zile vom reuși să finalizăm acest birou nou, unde oamenii vor putea să vadă ceea ce se întâmplă în timpul audiențelor”, a spus Onofrei. Mai mult, el a precizat că Prefectura Suceava va achiziționa, în cel mai scurt timp, un program informatic special, care va asigura o evidență mai exactă a tuturor petițiilor, cererilor și plângerilor depuse la această instituție. Astfel, Onofrei a precizat că prin folosirea acestui program, orice petiție depusă la Prefectură va putea fi urmărită electronic din momentul în care a fost înregistrată, și până la soluționarea ei. „Fiecare document care este înregistrat la Prefectură va putea fi urmărit de la momentul în care a fost depus, și până când va fi soluționat. Încercăm astfel să asigurăm toate condițiile pentru ca relațiile cu publicul să fie cât mai aproape de ceea ei își doresc”, a spus prefectul de Suceava. Reamintim faptul că Orest Onofrei a anunțat, încă de anul trecut, că în cadrul biroului de relații cu publicul situat la intrarea în Prefectură vor “presta” toți funcționarii instituției, prin rotație, câte doi în fiecare zi. “Nu este normal ca oamenii care intră în Prefectură să primească răspunsuri de la jandarmii care păzesc instituția, așa cum se întâmplă în prezent. Primul contact trebuie să-l aibă cu funcționarul public la biroul care va fi special amenajat la intrare”, declara prefectul. El a menționat că intenționează să acorde chiar audiențe publice atunci când situația o va impune. Nu în ultimul rând prefectul Onofrei a precizat că în cel mai scurt timp va relua și acordarea de audiențe în toate orașele și municipiile din județ.





