Proiect

Prefectura, Consiliul Județean, AJOFM și Primăria Gura Humorului vor să-și dezvolte comunicarea prin rețelele de socializare



Patru instituții publice sucevene, Prefectura, Consiliul Județean, Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă și Primăria Gura Humorului, intenționează să-și dezvolte comunicarea publică prin intermediul rețelelor de socializare. Cele patru instituții sunt partenere în cadrul unui proiect intitulat „Transparență și calitate în administrația publică prin social media”, coordonat de Asociația APDD – Agenda 21 și Agenția Națională a Funcționarilor Publici. Practic, prin proiectul în care cele patru instituții sucevene sunt partenere, acestea ar urma să-și dezvolte comunicarea prin site-uri precum Facebook, Twitter, YouTube, Linked In, Google + sau Instagram.
Pentru stabilirea modului de implementare a acestui proiect, în cursul zilei de ieri, la sediul Palatului Administrativ a avut loc o ședință de evaluare la care au fost prezenți prefectul județului Suceava, Constantin Harasim, directorul Direcției comunicare și relații internaționale din cadrul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, Adriana Cîrciumaru, precum și reprezentanți ai celor patru instituții partenere și ai voluntarilor din proiect.
„În cadrul întâlnirii au fost prezentate rapoartele de monitorizare internă realizate de instituțiile publice sucevene partenere în cadrul proiectului. Au fost prezentate, de asemenea, și rapoartele de monitorizare externă, realizate de echipa locală de voluntari implicați în proiect, Asociația Școlară Suceveană pentru Educație și Dezvoltare – ASSED. Întâlnirea a avut scopul schimbului de bune practici între instituții, în vederea îmbunătățirii componentei de e-government în administrația publică la nivel local”, se arată într-un comunicat de presă al Prefecturii Suceava.
De precizat că pe site-ul de internet al Consiliului Județean Suceava a fost publicată pentru a fi dezbătută public strategia de comunicare prin social media a acestei instituții. În documentul respectiv se precizează faptul că această strategie are ca scop o informare cât mai corectă și transparentă a tuturor tipurilor de public țintă cu privire la activitățile administrației județene. Aceeași strategie ar avea ca efect și schimbarea atitudinii și a comportamentului publicului țintă în relațiile cu activitățile, inițiativele și politicile Consiliului Județean Suceava. Specialiștii acestei instituții menționează faptul că atingerea acestor obiective se va realiza prin modernizarea site-ului oficial dar și prin „întărirea” contului de Facebook al CJ Suceava.



Recomandări

Orașul Vicovu de Sus are în implementare investiții de peste 100 de milioane de euro pentru dezvoltare urbană și infrastructură

Orașul Vicovu de Sus are în implementare investiții de peste 100 de milioane de euro pentru dezvoltare urbană și infrastructură
Orașul Vicovu de Sus are în implementare investiții de peste 100 de milioane de euro pentru dezvoltare urbană și infrastructură

Investiții în infrastructura Secției de Oncologie a Spitalului Clinic Județean de Urgență “Sf. Ioan cel Nou” Suceava pentru diagnosticarea și tratamentul cancerului, SMIS 326338

Secția de oncologie a Spitalului Clinic Județean Suceava dispune de echipamente esențiale pentru diagnosticul, tratamentul și monitorizarea pacienților

Secția de oncologie a Spitalului Clinic Județean Suceava dispune de echipamente esențiale pentru diagnosticul, tratamentul și monitorizarea pacienților
Secția de oncologie a Spitalului Clinic Județean Suceava dispune de echipamente esențiale pentru diagnosticul, tratamentul și monitorizarea pacienților

Simina Teodora Buculei, din Fălticeni, șefă de promoție la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul SNSPA București

Simina Teodora Buculei, din Fălticeni, șefă de promoție la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul SNSPA București
Simina Teodora Buculei, din Fălticeni, șefă de promoție la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul SNSPA București