Poșta Română intenționează să vândă servicii și produse ale operatorilor de comunicații



Poșta Română intenționează să vândă servicii și produse ale operatorilor de comunicații prin intermediul rețelei de oficii poștale, prin amenajarea unor spații dedicate acestei activității, a anunțat compania.
„Poșta Română intenționează să își extindă gama de servicii și produse distribuite prin sistemul poștal, urmărind încheierea de parteneriate comerciale cu firmele interesate de accesul în rețeaua poștală. În cadrul acestui proiect, compania va lansa conceptul «Ghișeului Telecom», spațiu dedicat vânzării serviciilor și produselor oferite de către operatorii de comunicații, prin intermediul rețelei naționale de oficii poștale”, se arată într-un comunicat al operatorului național poștal.
Propunerile de colaborare și ofertele comerciale ale potențialii parteneri pot fi transmise în perioada 1 – 30 septembrie la adresa de mail diversificare@posta-romana.ro.
„Activând pe o piață concurențială, Poșta Română va oferi acest serviciu în mod obiectiv și nepreferențial, fără a influența opțiunea finală a clientului. În prezent se urmărește diversificarea portofoliului de produse și servicii, având ca obiectiv creșterea veniturilor Poștei Române, prin utilizarea eficientă atât a capilarității rețelei poștale, cât și a resurselor umane și logistice de care aceasta dispune”, a declarat directorul general al companiei, Ion Smeeianu.
La începutul acestei luni, Poșta Română a anunțat că vrea să-și extindă portofoliul prin introducerea de servicii financiar-bancare, urmând să prezinte proiectul, în perioada 6 august-6 septembrie, băncilor interesate.
De asemenea, compania a anunțat că va introduce, începând cu ultimul trimestru al acestui an, sistemul de franciză poștală, prin care persoanele fizice sau juridice interesate vor putea furniza servicii de profil sub brandul Poșta Română.
Operatorul poștal se află în proces de restructurare și modernizare, vizând creșterea veniturilor, reducerea cheltuielilor și diminuarea datoriilor istorice.
Poșta este cel mai mare operator local de profil și are o rețea teritorială de peste 5.600 de unități poștale, dintre care 1.100 informatizate, și mai mult de 32.000 de angajați.
Acționarii companiei sunt Ministerul pentru Societatea Informațională – 75% și Fondul Proprietatea – 25%.