Porsche este obsedat de putere. Fără să fii un specialist în domeniu remarci cu ușurință că fiecare nou model pe care neamțul din Zuffenhausen îl scoate pe piață este mai energic decât ultimul. Așa s-a întâmplat și cu GTS, gigantul din Munții Pădurea Neagră care cântărește peste 2.2 tone.
Porsche a implantat sub capotă 405 cai putere suficienți pentru ca GTS să se comporte autoritar pe orice șosea din lume. Tracțiunea integrală permanentă conferă o continuitate a ținutei de drum și se simte cum acționează prompt pe viraje sau porțiuni cu aderență precară. GTS este un model sport ce respiră prin toții porii. Nu este nimic surprinzător că demarajul până la 100 de kilometri pe oră se execută scurt și la obiect, mai exact în 6.1 secunde. GTS se bazează pe actualul model Cayenne S și dispune de un motor V8 aspirat natural de 4.8 litri pe injecție directă ce garantează viteza de top de 251 de kilometri pe oră. Propulsorul are un consum mediu de 13,9 l/100km.
Cayenne GTS va dispune de inovatorul sistem Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) pentru controlul activ al barelor anti-ruliu.
Porsche Cayenne GTS va intra în vânzare din februarie 2008 la un preț de peste 76.000 de euro. Pentru că o consideră ediție specială, germanii vor limita numărul de modele la 5.000 de bucăți.