Porsche însemnă mai înainte de toate performanță. Aceasta este oglindită poate cel mai bine de seria bolizilor 911 GT3 RS, ultima evoluție urmând a se lansa oficial la Frankfurt.
Vorbim de o versiune restilizată care pornește de la un alt automobil notoriu, 911 GT3, dar individualizat printr-o serie de elemente specifice mașinilor de competiție.
Modelul sportiv se evidențiază la exterior prin evacuarea dublă din titaniu, poziționată central și ornamentele dispuse pe secțiunile frontală și posterioară. Inginerii au mărit bosajele pentru a putea face loc noilor jante din aliaj de 19 inch, care încalță pneuri de performanță: 245/35 ZR 19 pe față și 325/50 ZR 19 pe spate. Porsche afirmă că pe lângă suspensia revizuită și noua baterie litiu-ion, ecartamentele mașinii vin cu dimensiuni modificate. În plus, greutatea sportivei 911 GT3 RS a scăzut cu 10 kg, beneficii oarecum neglijabile fiind înregistrate în dreptul consumului și dinamicii.
Motorul este o unitate de 3.8 litri, care furnizează 450 de cai putere, cu doar 15 cai putere în plus față de 911 GT3. Configurat cu 6 cilindri în linie, propulsorul se laudă cu o putere nominală de 118 CP pe litru, o valoare extrem de ridicată pentru un motor aspirat natural.
Transmisia este asigurată de o cutie manuală cu 6 trepte, despre care Porsche spune că optimizările efectuate în interior au dus la o masă mai ușoară a cutiei de viteze, un răspuns mai ferm pe perioadele de accelerație, rapoarte mai scurte și precise.
Bolidul este capabil să sprinteze de la 0-100 km/h în 4,1 secunde și atinge o viteză de vârf de 314 km/h. Apăsarea aerodinamică este acum mai bună grație unui eleron confecționat din fibră de carbon, sprijinit pe suporți din aluminiu.
Performanțele dinamice sunt susținute de tehnologii de top: sistemul de gestionare al suspensiilor active, de control al ruliului și rigidității amortizoarelor. Porsche va comercializa versiunea restilizată 911 GT3 RS din ianuarie 2010. Prețul de bază pentru piața europeană este fixat la 122.140 de euro.