Premierul României, Victor Ponta, a declarat în cursul zilei de ieri că întârzierile la lucrările de construcție la șoseaua de centură a Sucevei sunt cauzate de firma care realizează această investiție, Societatea de Construcții în Transporturi Iași (fostă SC CF Iași), și nu de către Guvern. Victor Ponta a afirmat că Executivul a alocat fondurile necesare pentru finalizarea investiției, însă constructorul nu a lucrat suficient de bine.
Făcând referire la situația șoselei de centură a Sucevei, premierul României a spus că în acest caz există două variante, una proastă și una și mai proastă. „Varianta proastă este să stăm peste ei tot timpul și să-i verificăm, și tot să nu lucreze. Varianta și mai proastă este să reziliem contractul și o luăm de la capăt cu toată procedura”, a declarat Ponta. El a spus că directorul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), Narcis Neaga, a verificat în cursul zilei de ieri modul în care firma SCT Iași lucrează pentru finalizarea șoselei de centură. În ceea ce-l privește pe Narcis Neaga, acesta a declarat, la rândul său, că reprezentanții SCT i-au spus că tronsonul șoselei de centură a Sucevei dintre DN 17 și DN 2 ar urma să fie finalizat în luna septembrie 2014, iar întreaga investiție va fi terminată până la sfârșitul acestui an.
Pe de altă parte, directorul CNADNR a spus că această instituie a reziliat contractul cu firma Shapir Structures din Israel, cea care a câștigat licitația pentru modernizarea DN 18 de la Iacobeni până la limita dintre județele Suceava și Maramureș. „Am reziliat contractul cu Shapir Structures pentru că nu lucrau, iar acum le executăm garanția de bună execuție”, a spus Narcis Neaga. El a adăugat că această investiție va fi licitată din nou, iar până atunci CNADNR a început lucrările pentru a repara drumul.