Platforma de socializare MySpace, vândută pentru 35 de milioane de dolari



Rețeaua de socializare MySpace a fost vândută de News Corporation către o companie de advertising numită Specific Media, în cadrul unei tranzacții în valoare de 35 de milioane de dolari, informează mashable.com.
Mike Jones, CEO al MySpace, va părăsi compania, la fel ca majoritatea angajaților.
„În acord cu noul contract, vom face o serie de schimbări, inclusiv disponibilizări masive. Voi ajuta reprezentanții Specific în această perioadă de tranziție, timp de două luni, înainte de a părăsi funcția de CEO al MySpace”, a declarat Jones, într-un e-mail adresat angajaților.
Reprezentanții News Corp. au anunțat că vor să vândă MySpace în luna februarie și sperau să obțină 100 de milioane de dolari din această vânzare.
În 2005, News Corp. a cumpărat MySpace de la fondatorii companiei, pentru 580 de milioane de dolari. Popularitatea MySpace a scăzut dramatic în ultimii ani, în pofida faptului că News Corp. a făcut eforturi semnificative pentru a atrage un public cât mai numeros pe această platformă.
Potrivit site-ului de specialitate All Things Digital, News Corp. va păstra un pachet de acțiuni de 5-10%.