AquaRun a adus în Iulius Mall un concept în premieră în nordul țării. Copiii, începând cu vârsta de trei ani, și adolescenții care au o greutate maximă de 50 kg se pot distra pe cinste în noul mini „aqua land”. Plasat la parter, în arealul KidsLand, AquaRun se compune dintr-o piscină gonflabilă de mari dimensiuni, pe care se rotesc mingi uriașe, transparente. Organizatorii spun că un copil intră în spațiul aerat, dar etanș pentru a nu pătrunde apa, și ghidează mingea stând în picioare sau… de-a bușilea. Prichindeii sau adolescenții se amuză teribil încercând să controleze balonul care are un traseu haotic pe suprafața apei. Din luna aprilie, activitățile recreative și distractive AquaRun se vor muta și în aer liber, în exteriorul Iulius Mall.
Atracții pentru școlari, liceeni, studenți
Iulius Mall mai vine cu o noutate în această perioadă. Încălțăminte și ținute sport pentru liceeni și studenți, un stand cu produse de înfrumusețare și o piscină care amuză nu doar copiii, dar și părinții acestora, sunt noile atracții din Iulius Mall Suceava.
America Skates îi vizează mai ales pe școlari, liceeni și studenți. Pantofii sport pentru damă și bărbați predomină, iar modelele ajung pe rafturi numai dacă sunt în preferințele tinerilor. Urbană, comodă, preponderent textilă, dar și din piele naturală sau ecologică, în culori atractive și cu imprimeuri dintre cele mai nebănuite, încălțămintea America Skates poate fi personalizată cu șireturi în cromatică vie sau țesături în vogă.
Frumusețe, inovație, prețuri ispititoare
Noul magazin din Iulius Mall, situat la parter, vine în completarea încălțămintei comode cu ținute lejere de damă, bărbați și copii. Tricourile și jachetele pentru tineret, treningurile de damă și cele bărbătești, cămășile și pantalonii sport, dar și jachetele sau gecile din piele naturală ori ecologică au prețuri atractive. Acesta este al treilea magazin din rețea, pentru că produsele America Skate sunt deosebit de atractive pentru tineri.
Flormar aduce pe piața din nordul țării experiența sa de peste 60 de ani în industria cosmetică. Pentru că la Flormar frumusețea întâlnește calitatea, inovația și prețurile ispititoare, acesta a devenit un brand favorit al femeilor din întreaga Europă. Reprezentanții Iulius Mall spun că „Flormar anticipează așteptările clientelor și lansează noi cosmetice, între care cele cu texturi ultra-fine, cu proprietăți de hidratare și regenerare a pielii, dar și cu efect antirid”. Create cu formule patentate și prin tehnologii înalte, mai ales în nuanțe trendy, acestea sunt produse “vedetă” la „insula” de înfrumusețare situată la parterul Iulius Mall, lângă Auchan.