Piesa de teatru „Panică la Operă” va avea loc pe 7 martie, de la ora 19:00, pe scena Casei de Cultură a Sindicatelor Suceava. Biletele costă 60 de lei și 50 de lei pentru elevi, studenți și pensionari, în limita a 100 de bilete, și pot fi cumpărate de la secretariatul Casei de Cultură a Sindicatelor Suceava, intrare B, etajul I, telefon 0230 523 718.
După succesul fulminant cu spectacolul „Prenumele”, producătorii și regizorul acestuia s-au reunit pentru o nouă producție teatrală. „Panică la Operă”, de Ken Ludwig, este al doilea spectacol marca Wonder Theatre. Denumită de Washington Post „una dintre cele mai bune comedii ale secolului XX”, piesa a fost produsă pentru prima dată cu mare succes în West End (1986) și pe Broadway (1989), fiind ulterior repusă în scenă în anul 2010. De atunci „Panică la Operă” a fost tradusă în 16 limbi și jucată în 25 de teatre din întreaga lume.
Anul acesta, spectacolul debutează cu un concept regizoral inedit, semnat Răzvan Săvescu, cunoscut pentru seriale de televiziune, piese de teatru și filmele de cinema realizate, dintre care cele mai renumite sunt serialul „La Bloc”, piesele de teatru „Popcorn” și „Prenumele” și prima producție cinematografică, parțial filmată în New York, „America, venim!”.
Distribuția va aduce în prim-plan, pe scena suceveană, actori foarte îndrăgiți publicului larg: Leonid Doni, Cătălin Babliuc, Anca Dumitra, Monica Davidescu, Mirela Zeța, Ecaterina Ladin, Mihai Munteniță, Gelu Nițu/Răzvan Săvescu.
Din ce ne-au comunicat organizatorii, acțiunea piesei „Panică la Operă” are loc în 1934, într-un apartament de hotel din Cleveland. „Directorul Operei, Saunders, reușește, după lungi negocieri, să îl convingă pe faimosul tenor Tito Merelli, numit și Il Stupendo, să vină în Cleveland pentru a-l interpreta într-o unică reprezentație pe Othello. Ceea ce trebuia să fie o seară extraordinară se transformă în coșmar în momentul în care celebrul tenor ia o doză dublă de sedative și își pierde cunoștința. Într-o încercare disperată de a salva seara, Saunders îl convinge pe asistentul său, Max, care de mult cocheta cu ideea de a urca pe scenă, să îmbrace costumul lui Othello și să se dea drept marele tenor”, au completat organizatorii, lăsându-l pe spectator să descopere finalul piesei.