Peugeot renunță treptat la propriul cod de cifre „07” în favoarea indicativului „08” ce a debutat odată cu lansarea compactei 308.
În familia actuală doar trei modele au mai au rămas la vechea numerotație, inclusiv vârful de gamă sedanul 607 care va fi înlocuit în anul 2011. Urmașul său, noul sedan 608 sau proiectul W31 va împărți platforma și o parte din componente cu următoarea generație Citroen C6, prevăzută să apară în primăvara anului 2012.
Peugeot 608 nu va mai avea nimic în comun cu înaintașul său, linia generală fiind o combinație interesantă și totodată unică, sedanul preluând formele unui coupe sportiv în patru uși.
Habitaclul va cunoaște un salt calitativ impresionant, coroborat cu noul design al planșei de bord și al consolei centrale care vor lăsa impresia unui automobil de lux.
Peugeot va furniza patru noi motorizări, unitatea de bază fiind un agregat cu patru cilindri și 16 supape de 163 CP. Gama va fi completată de motorul de benzină V6 de 215 CP și două propulsoare diesel HDi de 170 și respectiv 207 cai putere. Mai târziu vor fi introduse două unități V6 de 3.0 litri diesel și 3.2 litri pe benzină, dotate în premieră cu supape electromagnetice și un nou sistem de admisie.