Peugeot are obiective clar stabilite. Programul în care este prevăzută producția de automobile cu un nivel scăzut de emisii și dezvoltarea tehnologiilor alternative non-poluante are ca termen scadent anul 2010.
Compania franceză își concentrează atenția asupra unui model ecologic pentru care a investit o sumă importantă de bani. Este vorba de un hibrid diesel-electric dezvoltat de Peugeot pentru noul 308.
Sub capotă vor exista două agregate, unitatea pe motorină de 1.6 litri și 110 CP și un motor electric ce va genera 22 de cai putere. Puterea va fi transmisă punții față prin intermediul unei cutii în șase trepte care poate fi acționată în trei moduri automat, secvențial sau manual.
Peugeot susține că propulsorul de pe 308 Hybrid HDi se va ridica la nivelul performanțelor modelului 308 echipat cu motorul diesel de 2.0 litri și 136 CP.
Accelerația, viteza maximă, reprizele în priză directă vor fi aceleași, în schimb versiunea hibridă va fi superioară la capitolul autonomie și emisie de noxe. 308 Hybrid HDi va respecta normele de poluare Euro 5 și va emite doar 90 g/km de dioxid de carbon față de 146 g/km cât scoate 308 cu motorul de 2.0 litri.
Peugeot anunță că motorul electric va pune în mișcare mașina la viteze mici și va susține motorul diesel în timpul accelerațiilor.
308 Hybrid HDi va beneficia în echipare standard de sistemul Stop-Start care ajută la economisirea cu 2-4% a carburantului în traficul urban.