Noul vehicul pregătit de Peugeot să arunce în aer concurența este 308 GT, versiunea sportivă a modelului 308. Francezii au pregătit un automobil care deține sub capotă un motor pe benzină supraalimentat de 1.6 litri și 175 de CP, unitate aflată în prezent și pe Peugeot 207 GTI. Propulsorul, cuplat la o cutie manuală în șase trepte, transmite un cuplu motor maxim, cei 263 Nm disponibili de la 1600 rpm, doar punții față. Noul 308 GT demarează de la 0 la 100 km/h în 8.3 secunde și atinge o viteză maximă de 225 km/h. În ciuda cifrelor afișate, consumul se menține la un nivel obișnuit versiunilor curente pe benzină, respectiv 6.3 litri/100 de km în ciclu combinat. Comparativ cu mașina din care derivă, 308 GT vine cu modificări importante la trenul de rulare, spoilerul față și spate și garda la sol, ce se impun unui automobil care emite pretenții în segmentul sportivelor. Interiorul nu face notă discordantă, aici elementele de natură sportivă fiind la fel de pregnante ca și la exterior. Pedalierul, schimbătorul de viteze din aluminiu, instrumentar modificat, volanul cu un design nou completează aerul sportiv al mașinii. Peugeot anunță că versiunea sportiva a modelului 308 va fi livrată din această primăvară. Antrenat să lupte în clasa automobilelor performante, 308 GT are misiunea ingrată de a ține piept unor modele mult mai puternice. Oricum având în vedere că motorul de 1.6 litri este de origine BMW, surprizele pot fi dintre cele mai neașteptate.