Peugeot se bazează în special pe aportul modelelor de volum din clasele B și C.
În anii din urmă grosul vânzărilor era realizat de citadinele mini dar și supermini, foarte populare în rândul tinerilor de până în 30 de ani. Situația nu se va schimba cu nimic în viitor, ca urmare a orientării clientelei spre automobile compacte cu un consum scăzut.
Noul 308 este unul din vectorii dinamici de care atârnă viitorul mărcii franceze. Au trecut aproape trei luni de la lansarea sa, iar destinul îi surâde. Compania franceză anunță cu mândrie fabricarea modelului 308 cu numărul 100.000. Volum mare de comenzi din Europa a făcut posibilă atingerea cifrei magice într-un timp record.
Peugeot asamblează zilnic 1.400 de modele 308 la cele două uzine din Sochaux și Mulhouse.
Cele mai bune zone de desfacere s-au dovedit a fi până acum Spania, Franța și Germania. Numai în luna noiembrie numărul cererilor din Germania s-a ridicat la 2900 de vehicule, iar la jumătatea lui decembrie numărul lor aproape s-a triplat.
Peugeot și-a propus să producă anual 350.000 de exemplare din gama 308 ce numără în prezent două versiuni de caroserie, hatchback și break.