Peugeot exercită una din cele puternice influențe în clasa mașinilor de oraș. Modelul de volum 207, cel mai bine vândut din gama Peugeot, este un exemplu grăitor în acest sens cu cele peste 210.000 de exemplare comercializate până în prezent. Lansat pe piața europeană în urmă cu patru ani, micul automobil francez intră în cea de a doua fază a evoluției sale, mulțumită unei restilizări foarte discrete.
Din punct de vedere estetic, versiunea facelift aduce schimbări puține, linia generală păstrând detaliile care l-au făcut extrem de atractiv pe 207.
Exteriorul vine cu retușuri efectuate la spoilerul față, în timp ce grila motor devine mai simplistă și potrivită unui automobil ajuns la maturitate. Interiorul nu a fost scăpat din vedere, tapițeria, consola centrală și comenzile climatizării s-au înnoit pentru a completa în mod firesc modificările aplicate exteriorului.
Cu un nivel de echipare mai bogat, ce include inovația WIP Bluetooth, 207 Facelift încearcă să rămână atractiv în fața rivalilor Ford Fiesta și VW Polo care beneficiază de noi generații. Ca o noutate, programul electronic al stabilității este disponibil în lista echipamentelor standard, la fel ca și tehnologia SSP – Steering Stability Program, un sistem care îmbunătățește controlul direcției în timpul frânării.
Versiunea restilizată aduce cu sine noua motorizare 1.6 HDi de 90 de cai putere, asupra căreia s-au realizat numeroase modificări de ordin tehnic pentru o eficiență maximă. Cu un consum de doar 3,8 l/100 km, modelul francez se anunță unul din cele mai economice din segment, în timp ce sub aspect ecologic emisiile de CO2, de 99 de g/km.
La același capitol, Peugeot oferă unități optimizate și o nouă cutie automată cu cinci trepte, denumită 2 Tronic. Gama propulsoarelor este compusă din șase unități pe benzină cu puteri între 73 și 174 CP. Paleta de motoare diesel este formată din patru unități cu valori între 68 și 109 cai putere.
Peugeot 207 Facelift este disponibil la prețuri sensibil mai mari decât la modelul anterior.