Petre Daea lansează campania ”Alege OAIA!”



Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) va lansa pe 26 octombrie, la Romexpo, în cadrul târgului de agricultură INDAGRA, campania de informare și promovare a consumului de carne de oaie, denumită “Alege Oaia!”, potrivit unui comunicat emis marți de instituție și citat de Mediafax.
„MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie și preparatele din carne de oaie”, se arată în comunicatul transmis de minister.
Reprezentanți din cadrul Ministerului Turismului, ai Ministerului Sănătății și ai Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor s-au alăturat campaniei și au format un grup de lucru sub coordonarea Direcției Generale de Politici în Industrie Alimentară în cadrul căruia s-au stabilit mai multe obiective.
„Prin această campanie se urmărește valorificarea producțiilor agro-alimentare provenite de la specia ovine, creșterea valorii de export prin produse prelucrate, atragerea forței de muncă în sectorul de prelucrare a cărnii și a produselor din carne de oaie, dar și păstrarea tradițiilor privind preparatele culinare din această specie, în special în zonele montane”, se mai arată în comunicat.



Recomandări

Șeful DSV Suceava, dr. Mihai Voloșeniuc: Exportăm grâu și cumpărăm biscuiți, importurile de carne de porc, produse de panificație și lactate depășesc 3 miliarde de euro

Șeful DSV Suceava, dr. Mihai Voloșeniuc: Exportăm grâu și cumpărăm biscuiți, importurile de carne de porc, produse de panificație și lactate depășesc 3 miliarde de euro