Unica noapte din an când prețurile au fost mai mici decât ziua, noaptea de 20 noiembrie, „Noaptea promoțiilor”, a coincis cu sărbătorirea a doi ani de Iulius Mall la Suceava, eveniment care a atras, după cum ne-au comunicat organizatorii, peste 50.000 de clienți.
Cifra de 28.976 de vizitatori, prezentată ieri în Cotidianul „Monitorul de Suceava”, la maratonul de shopping și distracție marca Iulius Mall, a fost doar preliminară, ulterior, organizatorii centralizând numărul sucevenilor care au vizitat Iulius Mall, atrași de promoțiile cu discount-uri de până la 80%.
Vânzări record
Prima ediție din Suceava a maratonului de shopping și distracție marca Iulius Mall, “Veniți la miezul nopții!” a stat sub semnul strălucirii, a misterului specific unui carnaval, un veritabil carnaval al promoțiilor, răsplătit cu mii de premii instant și tombole din oră în oră, muzică și atmosferă de cea mai bună calitate.
În cele șapte ore de carnaval, clienții Iulius Mall au primit 2.000 de premii instant (torturi, șampanii și răcoritoare Coca Cola), precum și cecuri de cumpărături de 40, 70 și 100 lei.
Amfitrionul de la fiesta promoțiilor a fost carismaticul Cătălin Dezbrăcatu’, care i-a amuzat și provocat la concursuri pe cei aflați în Mall, și, după cum au spus organizatorii, „i-a răsplătit pe cei mai harnici cumpărători cu 3 LCD-uri SAMSUNG și patru mini-frigidere Coca Cola”.
„«Veniți la miezul nopții!» este un eveniment cu tradiție în mall-urile Iulius. În zece ani de la lansare, toate edițiile au avut nu doar trafic impresionant, dar și vânzări peste estimări. Primul astfel de eveniment din Iulius Mall Suceava a înregistrat vânzări record, de la dublu până la de cinci ori mai mari comparativ cu o zi normală de cumpărături. Tema din acest an, “Carnavalul promoțiilor”, modul în care a fost ornat mall-ul, generoasa ofertă de distracție și mai ales promoțiile foarte bune i-au bucurat pe clienții noștri”, a precizat Elvis Marcu, Shopping Center Manager.
Miile de suceveni care s-au aflat sâmbătă noapte în Iulius Mall nu au ratat concertul live, de aproape o oră, susținut de Ștefan Bănică Jr. și echipa sa, dar nici cea de-a II-a ediție a Concursului național de streetdance “City Jam”, organizat de Clubul Sportiv BoomDance Suceava.
Iulius Group, 13.370 de admiratori pe Facebook
Într-un comunicat de presă emis de Departamentul PR Iulius Group se precizează că „pentru prima dată în România, compania Iulius Group, cel mai mare operator național de centre comerciale de tip mall, a organizat simultan, în noaptea de 13 noiembrie 2010, campania de marketing “Veniți la miezul nopții!”. Peste 250.000 de clienți au venit în Iulius Mall Iași, Timișoara și Cluj-Napoca și au făcut cumpărături de mai bine de trei milioane euro. Evenimentele și ofertele celor patru mall-uri Iulius (din Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava) sunt căutate de clienți și în mediul on-line, acestea având, până în prezent, 13.370 admiratori pe Facebook. Iulius Mall Suceava pregătește în continuare cele mai bune oferte de shopping și de petrecere a timpului liber!”