Peste 3,7 milioane de utilizatori ai rețelei sociale Facebook sunt din România, dintre aceștia peste 90% declarându-și orașul de reședință, potrivit serviciului de analiză Facebrands.ro.
Conform serviciului de analiză Facebrands.ro, în acest moment sunt 3.728.280 de utilizatori de Facebook în România, din care 90,57% și-au declarat orașul de reședință, se arată într-un comunicat remis MEDIAFAX.
Numărul de utilizatori români ai acestei rețele sociale a crescut cu 54% față de începutul acestui an, când erau doar 2.405.920 utilizatori.
Din datele culese de serviciile Facebrands.ro și Facebrands PRO, 3.376.560 de utilizatori ai rețelei sociale Facebook și-au declarat în profilul creat pe această rețea orașul de reședință. Procentul utilizatorilor români de Facebook care și-au declarat orașul de reședință s-a dublat de la începutul anului, de la 48% în ianuarie 2011.
Astfel, cei mai mulți utilizatori ai rețelei Facebook în România sunt în București (1.049.400 de utilizatori, 31,08%), oraș urmat la mare distanță de Cluj-Napoca (160.100), Timișoara (160.040) și Iași (151.660). Cei mai puțini utilizatori ai acestei rețele sociale sunt din Tecuci – 10.300.
Către utilizatorii români de Facebook au fost afișate în ultimele două luni peste 4.500 de ad-uri locale, din care 4.440 au fost strânse de echipa Facebrands PRO într-un modul dedicat de Intelligence, disponibil în cadrul oricărui abonament Facebrands PRO.
„În acest moment orice advertiser poate urmări pe Facebrands PRO, dincolo de performanța comparată a paginilor monitorizate, și activitatea de marketing derulată în fiecare categorie, ce ad-uri au rulat concurenții, ce variante creative au folosit, iar în cadrul campaniilor mai complexe, avem câteva sute de studii de caz care arată în ce a constat campania, totul corelat cu performanțele obținute de pagini în perioada respectivă”, a declarat Ionuț Oprea, managerul agenției Standout, care gestionează împreună cu Byte Flux serviciile Facebrands.
Facebrands.ro monitorizează acum peste 14.000 de pagini create pe Facebook de persoane și instituții (companii, ONG-uri etc.), arătând creșterea numărului de fani al acestora pe zile și săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeași categorie.
Facebrands.ro este serviciul de monitorizare a paginilor românești create pe rețeaua socială Facebook, lansat la începutul anului 2010 de Standout și Byte Flux.