Probleme

Persoanele vârstnice reclamă că nu se descurcă cu modalitățile de plată moderne ale E.ON



Prefectul Florin Sinescu
Prefectul Florin Sinescu

Persoanele vârstnice din județul Suceava au reclamat faptul că nu se descurcă cu modalitățile moderne de plată ale facturilor E.ON Moldova Distribuție. La începutul acestei săptămâni, la Prefectură a avut loc ședința Comitetului Consultativ de Dialog Civic pentru Problemele Persoanelor Vârstnice, una dintre temele discutate vizând serviciile furnizate de către E.ON Moldova Distribuție, în special vârstnicilor.
„Prin această întâlnire am vrut să facilităm comunicarea directă dintre furnizorul de energie electrică și gaze naturale și reprezentanții pensionarilor din județ”, a declarat prefectul județului Suceava, Florin Sinescu. Alături de acesta, la întâlnire au mai fost prezenți președintele Consiliului Județean Suceava, Cătălin Nechifor, reprezentanți ai instituțiilor publice județene și ai E.ON Moldova Distribuție.
Prefectul a arătat că în cadrul discuțiilor, reprezentanții persoanelor vârstnice din județul Suceava au semnalat reprezentanților societății o serie de probleme cu care se confruntă, respectiv costurile ridicate, modalitățile de plată moderne care nu sunt foarte accesibile persoanelor vârstnice, în special în mediul rural, precum și aglomerația de la Centrul Relații Clienți de la E.ON Moldova Distribuție.
La rândul lor, reprezentanții E.ON Moldova le-au prezentat bătrânilor suceveni schema de ajutoare pentru energie electrică, precizând că aceasta a fost gândită după modelul celei pentru energie termică. Conform acesteia, consumatorii vulnerabili, adică cei cu venituri reduse, vor beneficia de un procent de consum compensat sau subvenționat de la bugetul de stat, până la limita lunară de 70kWh/familie, respectiv 50kWh/persoane singure.
De asemenea, reprezentanții E.ON le-au prezentat persoanelor vârstnice care sunt modalitățile de plată care pot fi utilizate, inclusiv în mediul rural.
“Consider că ședința Comitetului Consultativ de Dialog Civic pentru Problemele Persoanelor Vârstnice, prin modul de analiză a problematicilor expuse, și-a atins scopul, în sensul medierii relației dintre furnizor și clienți și a clarificării problemelor întâmpinate de persoanele vulnerabile”, a mai declarat prefectul Florin Sinescu.