Pentru a-și fideliza clienții și a diminua efectele crizei financiare, un patron de restaurant din Guérande, Franța, propune, în luna martie, „un meniu fără tarif”, care va permite consumatorilor să negocieze prețul meselor, informează linternaute.com. „Clienții vor putea să evalueze nu doar prețurile fripturilor, ci și prestația (personalului, n.r.), calitatea primirii și momentul agreabil petrecut aici”, a explicat Pierre Borgen, în vârstă de 53 de ani, patronul restaurantului La Cabane à Jules, amenajat într-o fostă magazie de sare.
El a declarat că s-a gândit la această formulă de plată după ce a remarcat o diminuare drastică a veniturilor sale.
Clienții vor putea să facă plăți chiar derizorii, potrivit declarației lui Pierre Borgen. „Dacă anumiți clienți nu îmi lasă nimic sau îmi plătesc doar cinci euro, le voi cere o explicație, dar nu mă voi opune deciziei lor”, a precizat Borgen.
Patronul de restaurant a precizat, totodată, că mizează pe buna credință, pe onestitatea și pe inteligența clienților pentru a se apăra de profitori și speculanți. Meniul clasic al restaurantului va rămâne neschimbat în timpul acestei inițiative.