Orange și E.On, în topul societăților reclamate de suceveni către Protecția Consumatorilor, în 2013



Orange și E.On, în topul societăților reclamate de suceveni către Protecția Consumatorilor, în 2013
Orange și E.On, în topul societăților reclamate de suceveni către Protecția Consumatorilor, în 2013

Pe parcursul anului trecut, sucevenii au formulat peste 200 de plângeri împotriva societăților Orange și E.On.Potrivit lui Vasile Latiș, comisar-șef în cadrul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC), „în cursul anului 2013, din totalul de 1.391 de reclamații, cele mai multe au vizat agentul economic Orange – 118 reclamații, acesta fiind urmat de E.On cu 98 de reclamații”. Cât privește societatea Orange, sucevenii au contestat refuzul operatorului economic de a rezilia contractele, perceperea abuzivă a contravalorii abonamentului, în condițiile în care contractul era deja reziliat, serviciile de telefonie și internet neconforme, prelungirea în mod abuziv a contractelor (bazate doar pe acceptul telefonic al consumatorilor, fără concretizarea acceptului prin acte adiționale în formă scrisă) etc. De cealaltă parte, reclamațiile care au vizat compania E.On au avut ca argument debranșarea abuzivă a consumatorilor, perceperea taxei de rebranșare în mod abuziv (consumatorul nu fusese debranșat), refuzul de a încheia contractul cu consumatorul, întreruperi neanunțate în rețeaua de furnizare etc. Tot în anul 2013, CJPC Suceava a efectuat 3.251 de acțiuni de control, aplicând amenzi în valoare de 1.842.450 de lei.



Recomandări

Protecția Consumatorilor este decisă să închidă firma de modelling reclamată că înșală sucevenii care aspiră la o carieră de model

Protecția Consumatorilor este decisă să închidă firma de modelling reclamată că înșală sucevenii care aspiră la o carieră de model
Protecția Consumatorilor este decisă să închidă firma de modelling reclamată că înșală sucevenii care aspiră la o carieră de model

Prețul cerut administrației locale din Suceava, de către E.ON, pentru energia electrică a crescut de 10 ori, față de septembrie 2021

Prețul cerut administrației locale din Suceava, de către E.ON, pentru energia electrică a crescut de 10 ori, față de septembrie 2021
Prețul cerut administrației locale din Suceava, de către E.ON, pentru energia electrică a crescut de 10 ori, față de septembrie 2021

Prețul cerut administrației locale din Suceava, de către E.ON, pentru energia electrică a crescut de 10 ori, față de septembrie 2021

Prețul cerut administrației locale din Suceava, de către E.ON, pentru energia electrică a crescut de 10 ori, față de septembrie 2021
Prețul cerut administrației locale din Suceava, de către E.ON, pentru energia electrică a crescut de 10 ori, față de septembrie 2021