Opt ani la cumpărături



Se poate spune că femeile sunt făcute să meargă la cumpărături, dacă ținem cont de rezultatele unui studiu recent, care arată că femeile își petrec mai mult de opt ani din viață la shopping.
Fetițelor le place să cumpere haine și rechizite pentru școală și să meargă la cumpărături pentru casă cu părinții lor, în timp ce adolescentele organizează sesiuni de shopping împreună cu prietenele și cheltuiesc sume impresionante pe produse cosmetice, parfumuri, haine și accesorii.
Numărul „excursiilor” făcute la magazin de o persoană de sex feminin crește semnificativ când ea devine adult independent și responsabil, care are propriii bani de cheltuit. Firma de marketing OnePoll.com a realizat un sondaj pe un eșantion de 2.000 de femei, pentru a afla de câte ori merg doamnele și domnișoarele la cumpărături și cât timp alocă acestei activități.
Potrivit sondajului, o femeie merge în medie de 301 ori la cumpărături, petrecând aici în jur de 400 de ore.
Realizatorii studiului au raportat aceste rezultate la o perioadă activă corespunzătoare unei medii de vârstă de 63 de ani și au concluzionat că, în medie, femeile petrec la cumpărături opt ani și jumătate din viață, mai precis 3.148 de zile. Iată cum se împarte, potrivit sondajului, timpul petrecut de femei la cumpărături: 100 de ore și 48 de minute pentru achiziționarea de haine; 40 de ore și 30 de minute pentru a cumpăra pantofi; 29 de ore și 31 de minute pentru achiziționarea de accesorii; 94 de ore și 55 de minute sunt dedicate shoppingului de alimente; 31 de ore și 21 de minute sunt petrecute cumpărând cărți; 17 ore și 33 de minute sunt alocate achiziționării de produse de îngrijire, în timp ce pentru cumpărarea de cadouri sunt necesare 36 de ore și 17 minute.
Sondajul a arătat totodată că femeile petrec 48 de ore și 51 de minute din viață admirând produsele din vitrine, fără a cumpăra ceva.