Opel vrea să mențină ratingul pozitiv înregistrat de Zafira pe piața europeană. Cu atât de mulți concurenți în coasta sa, manufacturierul din Rüsselsheim trebuie să canalizeze din nou lumina reflectoarelor asupra monovolumului său, care din acest an dobândește noi niveluri calitative.
Directorul de Marketing, Alain Visser, consideră că noua Zafira este oferta potrivită la timpul potrivit.
„Știm că toți clienții noștri sunt satisfăcuți de calitatea, fiabilitatea, funcționalitatea și versatilitatea acestui model. Acum, am creat o Zafira ceva mai sportivă și echipată cu motoare mai eficiente. Aceste elemente ar trebui să mențină Zafira pe prima poziție în sectorul monovolumelor compacte din Europa”, conchide Visser.
Prețurile nu au fost stabilite, dar se știe că modelul 2008 este ameliorat din punct de vedere tehnic, oferind motorizări Euro 5.
Opel va furniza trei noi propulsoare cu un excelent raport consum-prestanță-emisii de noxe: unitatea pe benzină Ecotec de 1.6 litri și 115 CP și propulsorul diesel turbo-diesel de 1.7 litri oferit în variantele de putere 110 și 125 cai putere.
Din punct de vedere estetic, schimbările sunt minore și se regăsesc în dreptul proiectoarelor, farurilor, barelor cromate de plafon și stopuri de tip LED.
Interiorul beneficiază, în plus față de vechiul model, de un sistem audio-video, conectat la navigație, ce dispune de conexiune externă pentru iPod.
Lansată la începutul anului 2005, a doua generație a fost vândută în 450.000 de exemplare, cifră ce reprezintă 10% din cota segmentului MPV.
În România, modelul costă între 15.900 și 25.280 de euro cu TVA inclus. Versiunea sportivă Zafira OPC este cea mai scumpă din listă, costă cu 3000 de euro mai mult adică 28.270 de euro cu TVA inclus.