Opel Meriva conduce în topul satisfacției



Opel Meriva conduce în topul satisfacției
Opel Meriva conduce în topul satisfacției

Opel a câștigat sondajul de satisfacție al clienților cu monovolumul său. În acest sens, în segmentul monovolumelor compacte, cei mai satisfăcuți sunt cei care conduc și dețin un Meriva. Conform „J.D. Power Customer Satisfaction Report”, monovolumul a atins 80.6 % în indexul VOSS, lăsând toată competiția în urmă.
Cu indicele VOSS (Vehicle Ownership Satisfaction Study), institutul de studiere a pieței J.D. Power and Associates măsoară satisfacția proprietarilor de mașini care au condus un anume model pentru o perioadă medie de doi ani și au experiență practică de proprietari.
“Pentru a fi câștigătoare într-un raport J.D. Power, o mașină trebuie să fie convingătoare pe toate planurile, pentru că nimeni nu poate judeca mai bine calitățile unui model decât șoferii înșiși. De aceea, sunt încântat de acest premiu, pentru că subliniază faptul că Meriva nu lasă de dorit cu nimic în folosirea cotidiană”, declară Thomas Simon, vicepreședinte pentru Calitate al Opel.
Pentru Meriva, victoria în raportul J.D. Power și titlul asociat de “Vehiculul cu gradul cel mai ridicat de satisfacție clienți în segmentul van compact” este o recunoaștere a calității modelului și valorilor de marcă ale Opel.
Preferatul clienților este și un best-seller în Europa.



Recomandări