Opel Meriva are cei mai satisfăcuți șoferi



Opel Meriva are cei mai satisfăcuți șoferi
Opel Meriva are cei mai satisfăcuți șoferi

Opel a câștigat sondajul de satisfacție al clienților cu monovolumul său. În acest sens, în segmentul monovolumelor compacte, cei mai satisfăcuți sunt cei care conduc și dețin un Meriva. Conform „J.D. Power Customer Satisfaction Report 2013”, monovolumul a atins 80.6 % în indexul VOSS, lăsând toată competiția în urmă.
Cu indicele VOSS (Vehicle Ownership Satisfaction Study), institutul de studiere a pieței J.D. Power and Associates măsoară satisfacția proprietarilor de mașini care au condus un anume model pentru o perioadă medie de doi ani și au experiență practică de proprietari.
Pentru Meriva, victoria în raportul J.P. Power 2013 și titlul asociat de “Vehiculul cu gradul cel mai ridicat de satisfacție clienți în segmentul van compact în J.D. Power VOSS Germania 2013” este cel mai recent într-o serie de distincții.
Meriva a câștigat deja „Volanul de aur” și “Plus X Award”. Iar preferatul clienților este și un best-seller în Europa.
Thomas Simon, vicepreședinte pentru Calitate al Opel, vede flexibilitatea drept factorul cheie în succesul Meriva: “Pentru a fi câștigătoare într-un raport J.D. Power, o mașină trebuie să fie convingătoare pe toate planurile, pentru că nimeni nu poate judeca mai bine calitățile unui model decât șoferii înșiși. De aceea, sunt încântat de acest premiu, pentru ca subliniază faptul că Meriva nu lasă de dorit cu nimic în folosirea cotidiană.”