Opel introduce noul Insignia Country Tourer



Opel introduce noul Insignia Country Tourer
Opel introduce noul Insignia Country Tourer

Opel introduce pe piața locală un model complet nou. Insignia Country Tourer ce a avut debutul mondial la Salonul Auto de la Frankfurt întregește familia Insignia. Acesta exprimă o dorință înnăscută pentru aventură.
Pe piața românească noul model Opel are un preț de pornire de 27.843 euro.
Caracteristicile definitorii includ elemente protectoare, combinate cu pasaje proeminente ale roților și protecții pentru zonele joase ale caroseriei, cărora li se adaugă țevi de eșapament duble. Transmisia integrală excepțională asigură aderență și manevrabilitate sigură în toate condițiile de condus.
Trenul de rulare 4×4 controlat electronic încorporează un ambreiaj de înaltă calitate pe principii Haldex și un diferențial autoblocabil electronic, pentru a asigura tracțiune ideală atât pe suprafețe pavate, dar și în afara lor. Acesta se adaptează constant la condițiile de drum predominante și variază perfect distribuția cuplului de la zero la 100% între punți, precum și între roțile spate.
Senzorii sistemului 4×4 furnizează constant modulelor individuale de control informații despre rata de girație, accelerație, unghiul direcției, viteza roților, poziția pedalei de accelerație, viteza și cuplul motorului, așa încât distribuția puterii față/spate este constant adaptată situației de condus, în baza acestor informații.
Insignia Country Tourer poate oferi propulsie chiar și când trei dintre roți sunt libere sau pe suprafață alunecoasă și doar una dintre ele are aderență.
Sistemul adaptiv ajută șoferii și în situații normale. Pentru a reduce pierderile la frecare și a reduce consumul, sistemul setează automat tracțiune față oricând simte că nu sunt necesare intervenții pentru adaptarea acesteia.
Puterea motoarelor Opel turbo este perfectă pentru trenul de rulare 4×4 al Country Tourer. Oferta de trei motoare pornește cu 250 cp 2.0 SIDI Turbo benzină, ce livrează performanțe excelente. Generând un cuplu impresionant de 400 Nm, acest motor cu injecție directă garantează tracțiune masivă.
Performanta unitate 195 cp 2.0 BiTurbo CDTI diesel are la dispoziție 400 Nm. Turbocompresorul său secvențial în două faze livrează răspuns imediat la accelerare pentru tracțiune excelentă. O unitate 120 kW/163 cp, 2.0 CDTI (cu o singură țeavă de eșapament) completează oferta de motoare, oferind acces la 350 Nm cuplu, ridicat până la 380 Nm cu overboost.
Atât 2.0 SIDI Turbo, cât și 2.0 CDTI pot avea cutie manuală cu 6 viteze sau o transmisie automată cu 6 viteze, în timp ce 2.0 BiTurbo CDTI este disponibil doar cu cea din urmă.
Garda la sol este cu 20 mm mai ridicată decât standardul, un avantaj major la rularea pe teren inegal.