Opel va avea un cuvânt greu de spus în clasa mașinilor de performață. Noul Insignia OPC este versiunea „sălbatică” a celei ce a fost desemnată „Mașina Anului 2009 în Europa”, motiv pentru care oficialii Opel se așteaptă la vânzări mai mari decât în trecut. Sportivul vehicul se individualizează la exterior prin fantele de aer verticale poziționate sub faruri, prin jantele fumurii de 19 inch (sau opțional de 20 inch), spoiler spate de dimensiuni mai mari cu terminații duble integrate, iar la interior prin scaunele sportive Recaro, praguri personalizate, volan sportiv și o grafică specială a instrumentarului de bord. Insignia OPC este primul automobil de performanță al celor de la Opel care dispune de tracțiune integrală, sistemul Adaptive 4X4 cu diferențial Haldex, și un motor V6 turbo preluat de la modelul de vârf și adus la parametrii unei sportive de top. Sub capotă se află un agregat de 325 de cai putere și un cuplu maxim de 400 Nm trimis la ambele punți prin intermediul unei cutii cu 6 trepte. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, în timp ce demarajul de la 0 la 100 km/h se efectuează în 6 secunde. Sistemul Flex-Ride oferă trei funcții adaptate stilului de șofat: Normal, Sport și OPC. Bazat pe linia conceptului GTC coupe, noul Insignia OPC dispune de o nouă axă față, un șasiu mecatronic de asemenea nou, o suspensie specială – HiPerStrut, care ajută la abordarea mai fermă și precisă a virajelor. Garda la sol este coborâtă cu 10 mm, iar sistemul de frânare Brembo în combinație cu discurile perforate garantează performanțe optime. Opel va comercializa primele exemplare Insignia OPC începând din octombrie 2009.