Opel și-a perfecționeze vârful de lance al companiei, Insignia, care a înregistrat un succes răsunător. Marca germană a introdus în oferta de motoare diesel o variantă BiTurbo dinamică, despre care se spune că este extrem de eficientă. Unitatea de propulsie CDTI de 2 litri dezvoltă o putere de 195 CP și generează un cuplu de 400 Nm, iar consumul de carburant începe de la 4,9 litri la 100 de kilometri.
Insignia BiTurbo este disponibil în toate variantele de caroserie și unul dintre cele mai eficiente autovehicule de dimensiuni medii în ceea ce privește consumul de carburant.
Elementul principal al motorului common rail cu patru cilindri este sistemul cu două turbocompresoare secvențiale și două stadii de supraalimentare. Până în prezent, această tehnologie se regăsea exclusiv la câteva mărci mai scumpe.
Din acest an există mai multe inovații în gama de modele Opel Insignia.
Fiecare variantă cu tracțiune integrală poate fi comandată cu un șasiu SuperSport prevăzut cu suspensie față cu brațe de înaltă performanță (HiPerStrut), preluată de la modelul Insignia OPC (Opel Performance Center). Acest fapt conferă dinamicii de conducere un caracter și mai incisiv.
Propulsorul 2.0 BiTurbo CDTI cu o putere de 195 CP și un cuplu de 400 Nm este proiectat pentru a furniza o performanță fluidă în momentul accelerării. Insignia BiTurbo demarează de la 0 la 100 km/h în doar 8,7 secunde și atinge o viteză maximă de 230 km/h.
Toate variantele cu transmisie manuală sunt echipate cu sistemul Start/Stop, modelul Insignia devenind astfel unul dintre cele mai eficiente autovehicule de dimensiuni medii în ceea ce privește consumul de carburant.
Cumpărătorii au posibilitatea de a combina noua motorizare cu tracțiunea pe puntea față sau tracțiunea integrală (AWD).