Opel Insignia dispune de nou motor biturbo



Opel Insignia dispune de nou motor biturbo
Opel Insignia dispune de nou motor biturbo

Opel continuă să îmbunătățească și să perfecționeze vârful de lance al companiei: Insignia, care a înregistrat un succes răsunător. Începând din ianuarie 2012, Opel va completa oferta de motoare diesel cu o nouă variantă de motorizare BiTurbo, dinamică și extrem de eficientă. Unitatea de propulsie CDTI de 2 litri dezvoltă o putere de 195 cp și generează un cuplu de 400 Nm, iar consumul de carburant începe de la 4,9 litri la 100 de kilometri.
Insignia BiTurbo este unul dintre cele mai eficiente autovehicule de dimensiuni medii în ceea ce privește consumul de carburant.
Elementul principal al motorului common rail cu patru cilindri este sistemul cu două turbocompresoare secvențiale și două stadii de supraalimentare. Până în prezent, această tehnologie se regăsea exclusiv la câteva mărci mai scumpe.
Cumpărătorii au posibilitatea de a combina noua motorizare cu tracțiunea pe puntea față sau tracțiunea integrală (AWD). Modelul Insignia 2.0 BiTurbo CDTI este disponibil în toate variantele de caroserie.
Odată cu venirea noului an, vor exista mai multe inovații în gama de modele Opel Insignia. Fiecare variantă cu tracțiune integrală poate fi acum comandată cu un șasiu SuperSport prevăzut cu suspensie față cu brațe de înaltă performanță (HiPerStrut), preluată de la modelul Insignia OPC (Opel Performance Center). Acest fapt conferă dinamicii de conducere un caracter și mai incisiv.
Noul motor 2.0 BiTurbo CDTI cu o putere de 195 cp și un cuplu de 400 Nm este proiectat pentru a furniza o performanță agilă, promptă și fluidă în momentul accelerării. Insignia BiTurbo accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 8,7 secunde și atinge o viteză maximă de 230 km/h.
Toate variantele cu transmisie manuală sunt echipate cu sistemul Start/Stop, modelul Insignia devenind astfel unul dintre cele mai eficiente autovehicule de dimensiuni medii în ceea ce privește consumul de carburant.
Volker Scharf, inginer-șef pentru modelul Insignia, a declarat: „În această clasă de putere și cuplu, motoarele diesel cu șase cilindri și cilindree de 3 litri reprezintă alegerea obișnuită. Datorită tehnologiei noastre BiTurbo, motoarele de dimensiuni mai mici dezvoltă o putere și mai mare și facilitează diminuarea consumului de carburant și a nivelului de emisii cu 30%”.