Opel utilizează pentru prima oară șasiul SuperSport de înaltă performanță pentru autovehiculele Insignia cu tracțiune pe puntea față. Două variante Insignia, pe benzină și diesel, cu tracțiune pe puntea față, (FWD) vor fi prevăzute cu un pachet pentru șasiu format din suspensia HiPerStrut (High Performance Struts), frâne Brembo și reglate în conformitate cu setările OPC. Această combinație de șasiu era disponibilă anterior exclusiv pentru modelul sportiv Insignia OPC și variantele Insignia cu tracțiune integrală, care sunt prevăzute cu diferențiale autoblocante electronice (e-LSD) de optimizare a tracțiunii și stabilității pentru a distribui cuplul conform necesităților.
Șasiul poate fi acum comandat și în combinație cu variantele cu tracțiune pe puntea față ale modelului echipat cu motor diesel 2.0 CDTI de 160 cp și ale modelului cu motor pe benzină supraalimentat de 2 l, cu o putere de 220 cp. Sistemul FlexRide care oferă 3 moduri de funcționare (Standard, Tour și Sport), adaptează parametrii de amortizare, de direcție și de accelerație ai autovehiculului prin simpla apăsare a unui buton.
Pachetul pentru șasiu SuperSport include suspensia față HiPerStrut (High Performance Struts), în combinație cu frânele Brembo, extrem de eficiente. Aceste frâne sunt prevăzute cu discuri perforate transversal, de mari dimensiuni (355 x 32 mm), etriere cu patru pistoane din aluminiu, de înaltă rezistență, și plăcuțe de frână de înaltă performanță.
Suspensia HiPerStrut, utilizată pentru prima dată pe Insignia OPC, marchează o evoluție semnificativă față de suspensia față MacPherson standard pe Insignia. Aceasta optimizează aderența pe carosabilul umed sau uscat și permite aplicarea unei puteri mai mari în timpul virajelor.
În timp ce suspensia utilizează aceleași puncte de montare precum celelalte variante Insignia, unghiul de înclinare al pivotului a fost redus de la 13 la 9 grade, scurtând așadar lungimea fuzetei cu 23 – 44 mm.
Reducerea unghiului de înclinare al pivotului contribuie la reducerea alunecării roților în viraje, permițându-le roților din față să mențină o aderență mai bună în timpul virajelor, întârziind astfel apariția subvirării.
Lungimea mai scurtă a fuzetei reduce semnificativ fenomenul de mișcare violentă a volanului provocată de cuplul ridicat la accelerația bruscă și optimizează rezistența la fenomenul de mișcare necontrolată a volanului în viraje pe teren accidentat.