Opel dezvăluie noul Insignia Country Tourer



Opel-Insignia-Country-Tourer
Opel-Insignia-Country-Tourer

Opel va lansa în toamna acestui an un model de nișă pentru clasa medie. Familia Insignia va fi completată curând, cu versiunea Insignia Country Tourer ce își va face debutul mondial la Salonul Auto de la Frankfurt în luna septembrie. Acesta exprimă o dorință înnăscută pentru aventură, fiind un automobil atletic cu garda la sol ridicată, care oferă libertate dincolo de constrângerile orașului și ale drumurilor asfaltate.
Caracteristicile definitorii includ scuturi protectoare, combinate cu pasaje proeminente ale roților și protecții pentru zonele joase ale caroseriei, cărora li se adaugă țevi de eșapament duble.
Transmisia integrală asigură aderență și manevrabilitate sigură în toate condițiile de condus. Sistemul face echipă cu motoare turbo diesel și pe benzină puternice de 195 și 250 cai putere.
Trenul de rulare 4×4 controlat electronic încorporează un ambreiaj Haldex și un diferențial autoblocabil electronic, pentru a asigura tracțiune ideală atât pe suprafețe pavate, dar și în afara lor. Acesta se adaptează constant la condițiile de drum predominante și variază perfect distribuția cuplului de la zero la 100% între punți, precum și între roțile spate. În combinație cu șasiul premium controlat electronic FlexRide, sistemul de tracțiune integrală stabilește standardele în termeni de timpi de reacție și control al autovehiculului.
Atunci când este necesar, unitatea de control a distribuției ambreiajului transmite imediat mai mult cuplu axei spate. Senzorii sistemului 4×4 furnizează constant modulelor individuale de control informații despre rata de girație, accelerație, unghiul direcției, viteza roților, poziția pedalei de accelerație, viteza și cuplul motorului, așa încât distribuția puterii față/spate este constant adaptată situației de condus, în baza acestor informații.
Stabilitate maximă și dinamica superioară sunt asigurate de un diferențial autoblocabil electronic. Insignia Country Tourer poate oferi propulsie chiar și când trei dintre roți sunt libere sau pe suprafață alunecoasă și doar una dintre ele are aderență.
Sistemul adaptiv ajută șoferii și în situații normale. Pentru a reduce pierderile la frecare și a reduce consumul, sistemul setează automat tracțiune față oricând simte că nu sunt necesare intervenții pentru adaptarea acesteia.
Ambele motoare 2.0 SIDI Turbo și 2.0 CDTI pot avea cutie manuală cu 6 viteze sau o transmisie automată cu 6 viteze, în timp ce 2.0 BiTurbo CDTI este disponibil doar cu cea din urmă.
În afara asfaltului, noul Insignia Country Tourer beneficiază și de cauciucurile mai mari și condusul dintr-o poziție ridicată, în plus față de tracțiunea integrală și răspunsul rapid.
Prețurile și detalii despre echipări vor fi anunțate la momentul deschiderii comenzilor, la premiera mondială de pe 10 septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt.


Opel-Insignia-Country-Tourer
Opel-Insignia-Country-Tourer
Opel-Insignia-Country-Tourer
Opel-Insignia-Country-Tourer