Opel nu merge pe ideea că buturuga mică răstoarnă carul mare, ci pe ideea că și juniorii trebuie să facă printre altele și performanță.
Corsa este ultimul reprezentat Opel trimis pe masa de operație pentru a pune capăt pretențiilor emise de piticii cu mușchi de oțel gen Fiat Punto Abarth, Ford Fiesta GT, Peugeot 207 RC, Renault Clio RS.
Construit de OPC (Opel Performance Center), noul Corsa se anunță un candidat la titlul de cel mai nervos model al clasei mini.
Tot farmecul se află sub capotă, deși atât interiorul cât și exteriorul ne fură ochii mai ales datorită acestui albastru intens, culoarea oficială a tuturor mașinilor sport ce poartă emblema OPC. Propulsorul turbo de 1.6L pune la dispoziție 192 CP, care împing performanța maximă până la 225 km/h. Inițial, agregatul se bazează pe un cuplu motor excelent de 230 Nm, dar prin activarea unui buton, overboost, regimul torsional poate atinge 260 Nm. Setările finale ale mașinii au fost realizate după 10.000 km parcurși pe circuitul de la Nurburgring ceea ce înseamnă că piloții de teste au efectuat peste 3.000 de tururi de circuit.
Kitul sportiv propus de OPC este unul dintre cele mai agresive și rafinate din oferta ultimilor ani. Jantele de 17 sau 18 inch, sistemul de frânare cu discuri autoventilate, scaune Recaro, volan sport servo-asistat îmbrăcat în piele și garda la sol coborâtă cu 15 mm față de modelul obișnuit fac parte din meniu.
Opel susține că propulsorul respectă normele de poluare Euro 5 iar consumul combinat este de 7,9 l/100km, o valoare foarte bună, dacă luăm în calcul că la mijloc se află o versiune sport.
Opel și-a propus să vândă 3.000 de exemplare în Europa, un plan destul de îndrăzneț, dar realizabil în condițiile în care piața mașinilor sport cunoaște o creștere fără precedent în ultimii 20 ani.