Opel și-a construit mare parte din faima sa pe modele din clasa mică. Din 1982, ștafeta a fost preluată de Corsa, model predestinat succesului. Astăzi vehiculul mini este unul dintre cele mai iubite automobile. Dovada o reprezintă și cifra de vânzări.
Anul trecut a fost al treilea cel mai bine vândut model al anului în Germania, iar o contribuție deloc neglijabilă a avut-o și versiunea GSi.
Este practic o sportivă, din categoria „ușoară”, caracterizată prin raport performanțe-consum foarte bun. Corsa GSi folosește o genă de la OPC, fără însă a intra prea tare pe acest domeniu al sportivelor de elită, dar care prin prestații se apropie foarte mult de valorile unui model tunat.
Motorul oferă 150 CP (față de 192 CP la versiunea Corsa OPC) și un cuplu de 210 Nm. Unitatea turbo pe benzină de 1.6L este capabilă să realizeze un demaraj cu pornire de pe loc în 8,1 secunde până la 100 km pe oră, în timp ce viteza maximă este de 210 km/h.
Sportiva de clasă mică nu este nicidecum oponentul puternicului Corsa OPC, ci doar un derivat „ceva mai diluat” chiar și la capitolul body-kit, unde dotările joacă un rol esențial.
Exteriorul vopsit în roșu este completat de jante din aliaj de 17 inch, spoilere modificate aerodinamic, țevi de eșapament cromate.
La interior se remarcă prezența volanului și scaunelor sportive din piele de culoare roșie, centuri de siguranță de aceeași nuanță și pedalier din aluminiu.