Opel Astra GTC este sportiv, inovativ și atractiv



Opel Astra GTC este sportiv, inovativ și atractiv
Opel Astra GTC este sportiv, inovativ și atractiv

Opel știe să creeze automobile cu caracter sportiv. Un exemplu este GTC, un coupe compact care se remarcă prin design, inovații și dinamica de conducere. Este versiunea coupe a actualului Astra, care primește în plus o dotare exclusivă: parbrizul panoramic.
Spre deosebire de modelul Astra cu cinci uși, garda la sol a modelului GTC a fost coborâtă cu 10-15 mm, în timp ce ampatamentul a fost mărit cu 10 mm, de la 2.685 mm la 2.695 mm.
Modelul GTC Astra a fost proiectat pentru a integra perfect sistemul de control al șasiului FlexRide, inteligent și complet adaptiv.
Aceasta utilizează un sistem de direcție cu pinion și cremalieră cu asistență sensibilă la viteză. Însă pentru ca sistemul de direcție să ofere șoferilor un răspuns sporit, motorul electric este montat direct pe cremalieră și nu la baza coloanei de direcție.
La viteze scăzute, nivelul de asistență este sporit pentru a minimiza efortul de virare. La viteze mai mari, asistența este redusă automat pentru a oferi un grad sporit de răspuns pentru șofer. Cel de-al doilea beneficiu important este consumul redus de carburant, datorită faptului că nu necesită o pompă hidraulică ce consumă energie și răspunde direct la cantitatea de energie necesară la orice viteză.
GTC Astra este disponibil în patru variante de motorizare: trei motoare pe benzină și unul turbo-diesel, cu puteri între 120 și 180 CP cu sistem Start/Stop în standard.
Motorul turbo diesel 2.0 CDTI common-rail îmbunătățit cu putere mărită la 165 CP dispune de filtru de particule diesel și transmisie manuală cu șase trepte de viteză. Transmisia manuală cu șase trepte de viteză este inclusă în dotarea standard a tuturor motoarelor.
Pe lângă faptul că poate transporta până la cinci persoane, portbagajul acestuia are un volum de depozitare între 370 și 1.235 l – cu peste 200 l mai mare decât cel al modelelor concurente.