Opel aduce noul Astra Sedan pe piața românească



Opel aduce noul Astra Sedan pe piața românească
Opel aduce noul Astra Sedan pe piața românească

Opel prezintă gama Astra actualizată și completată de introducerea noii versiuni de caroserie sedan. Începând de ieri, 22 octombrie și până sâmbătă, 27 octombrie, clienții români pot face cunoștință cu noul Astra Sedan, în cadrul unui eveniment de tip ”Porți Deschise”. Participanții la drive teste pot câștiga trei vacanțe VIP în Austria alături de familie.
Prețul de pornire în România al noului Astra Sedan este de 15.950 euro cu TVA pentru varianta dotată cu motorizarea 1.4 ECOTEC de 100 CP.
Lansarea noii caroserii în 4 uși a adus modificări de aspect pentru toate variantele Astra. Prețul de pornire al Opel Astra 5 uși este de 15.850 euro cu TVA, în timp ce caroseria Sports Tourer pornește de la 16.700 euro cu TVA, ambele valori fiind valabile pentru motorizarea 1.4 ECOTEC de 100 CP. Totodată, în oferta Astra a fost introdus noul motor 2.0 BiTurbo CDTI de 195 CP.
Noul sedan reprezintă o alternativă mai accesibilă pentru clienții care ar opta, în mod normal, pentru același tip de autovehicul din clasa medie. Modelul are un ampatament de 2.685 mm și un spațiu interior generos.
Portbagajul său separat oferă un volum de 460 de litri – cu 90 de litri mai mult decât modelul cu cinci uși. Prin rabatarea fracționată a scaunelor din spate în raport de 60:40, volumul portbagajului poate fi sporit până la maxim 1.010 litri.
Cu un design sportiv și elegant, calitățile specifice gamei și o gamă largă de tehnologii avansate – unele fiind unice, altele neobișnuite pentru acest segment – noul sedan compact cu patru uși al Opel se adresează clienților cu așteptări ridicate. Iluminarea frontală adaptivă (AFL+) cu faruri bi-xenon și o gamă de funcții de iluminare sofisticate, inclusiv distribuția variabilă a luminii, iluminarea în curbe, iluminarea în viraje și asistentul pentru faza lungă îmbunătățesc și mai mult siguranța activă.
Cu noua gamă de modele Astra îmbunătățite, Opel își consolidează succesul înregistrat de cel mai bine vândut autovehicul compact al său, care a câștigat numeroase premii, inclusiv prestigiosul trofeu german „Volanul de Aur” (2009) și a primit recent cel mai bun punctaj în cadrul raportului DEKRA 2012 pentru autovehicule rulate.
Modelele Astra reprezintă o componentă cheie a mărcii. Aproximativ o treime din toate autovehiculele Opel vândute sunt modele Astra.
Opel se află acum la cea de-a zecea generație de autovehicule din clasa compactă și la cea de-a patra generație a modelului Astra, care a atras peste 700.000 de clienți din toată Europa.