Opel aduce modelul vedetă ADAM și la salonul de Frankfurt. Motivul este simplu: germanii vor să arate că citadina lor își va consolida rolul de lider al individualizării. Pentru a reuși în lunile următoare, opțiunile de interior și exterior vor fi suplimentare.
La evenimentul din Germania, Opel va arăta o mostră din ceea ce pot aștepta clienții. ADAM se va prezenta în două noi culori de caroserie, cu o nouă culoare de acoperiș, noi modele de roți și noi elemente grafice.
În interior, autovehiculul de orașelegant oferă un decor nou pentru tabloul de bord, consola centrală și uși, noi tapițerii ale scaunelor, desene și modele suplimentare ale plafonului.
Toate acestea cresc foarte mult posibilitățile de personalizare – la acest moment ADAM oferă nu mai puțin de 61.000 de combinații posibile pentru exterior și peste 82.000 de interior, ceea ce permite clienților să-și creeze mașina de vis.
Opel extinde portofoliul ADAM și cu culori noi de caroserie atrăgătoare: sofisticatul maroniu Mahogany și orbitorul albastru Arden. Noua culoare a acoperișului, un verde bej viu, strălucitor, Limelight Green, atrage atenția.
Culoarea acoperișului este, de asemenea, disponibilă pentru bara grilei și carcasele oglinzilor laterale. Clienții pot aduce, de asemenea, noile culori exterioare în mașină, pe elemente de decor și pe panoul de bord. Această varietate largă de noi opțiuni pentru artistul individualizării neconvenționale este disponibilă din ianuarie 2014.
Modelele expuse la Frankfurt arată, de asemenea, că ADAM nu este numai extrem de colorat, ci că este și cea mai bine conectată mașină mică.
Sistemul infotainment Opel personalizabil și accesibil IntelliLink face disponibile în mașină noi formate media, precum cele mai populare telefoane inteligente și aplicații.
Un mare avantaj este că IntelliLink este compatibil atât cu iOS Apple și smartphone-uri Android.