Opel a livrat primul Astra OPC în România



Opel a livrat primul Astra OPC în România
Opel a livrat primul Astra OPC în România

Opel își etalează acum în Europa noua torpilă de clasa compactă. Ultimul exponent creat de inginerii OPC a ajuns și pe șoselele din România, odată cu livrarea exemplarului nr.1 Astra OPC. Echipat cu un motor de 280 CP, modelul a fost predat primului său proprietar în România.
Constantin Anton, 36 de ani, din Buzău, este primul român care a optat pentru cel mai rapid Astra din toate timpurile: „Am fost nevoit să renunț la motocicletă și aștept un nivel comparabil de adrenalină de la motorul supraalimentat de 2 litri cu sistem de injecție directă. Promisiunea cuplului maxim de 400 Nm și accelerația de la 0 la 100 km/h în doar 6 secunde, alături de designul impresionant m-au făcut să optez pentru Opel”.
Noul Astra OPC are un motor cu patru cilindri generează un cuplu maxim cu 25% mai mare decât versiunea anterioară a modelului Astra OPC, dezvoltând, de asemenea, o putere sporită cu 40 CP. Acest lucru înseamnă 140 CP/litru, cea mai mare putere per litru furnizată de un autovehicul Opel de serie echipat cu motor pe benzină, comparativ cu valoarea de 120 CP dezvoltată de modelul Astra OPC anterior.
Inginerii Opel au dezvoltat un sistem de admisie a aerului de ultimă generație complet nou pentru a permite pătrunderea unei cantități cât mai mari de aer în turbocompresor. În plus, sistemul de evacuare a fost optimizat, pentru a îmbunătăți circulația gazelor de eșapament și a spori performanța motorului.
Opel a proiectat un șasiu de înaltă performanță, cu scopul de a conferi noului Astra OPC o dinamică laterală și o manevrabilitate excelentă, ca o completare a motorului puternic. Șoferul poate alege unul din cele trei moduri de conducere diferite, fiecare dintre acestea oferind o experiență de conducere unică, de înaltă performanță.
Noul Opel Astra OPC a fost echipat cu un diferențial autoblocabil mecanic multidisc pe puntea față, care transmite un cuplu maxim către roți.
Sistemul de control al stabilității ESP din dotarea modelului Astra OPC are trei moduri diferite, care îi permit șoferului să aleagă între un stil de conducere relaxat sau unul dinamic, sportiv. Sistemul de frânare a fost special creat pentru a face față cerințelor de înaltă performanță ale modelului Astra OPC, chiar și în condiții de sarcină maximă.
Modelul Astra OPC utilizează, de asemenea, plăcuțe de frână speciale de înaltă performanță.
În timpul fazei de dezvoltare, fiecare model OPC este supus unui test de anduranță pe o distanță de 10.000 de kilometri, la viteză ridicată, pe segmentul Nordschleife cu o lungime de 20,8 km.
Parcurgerea acestei distanțe pe pista de curse este echivalentă cu parcurgerea a 180.000 de kilometri pe drumurile obișnuite.


Opel a livrat primul Astra OPC în România
Opel a livrat primul Astra OPC în România
Opel a livrat primul Astra OPC în România
Opel a livrat primul Astra OPC în România