Opel a dat startul producției celui mai nou vârf de gamă. La sfârșitul lunii august, noul Opel Insignia a ieșit de pe linia de asamblare a uzinei din Rüsselsheim. În centrul atenției s-a aflat o versiune Insignia Sports Tourer de culoarea smaraldului echipată cu noul motor BiTurbo CDTI de 2,0 litri și putere de 195 cp.
„Acesta este momentul pe care l-am așteptat cu toții cu nerăbdare, deoarece noua ediție a vârfului nostru de lance pe care o prezentăm oficial la Salonul Auto Internațional (IAA) din septembrie reprezintă următoarea etapă importantă a ofensivei noastre de modele”, a declarat Karl-Thomas Neumann.
Cu noul Insignia, cei 3.300 de angajați de la uzina din Rüsselsheim continuă să scrie povestea de succes care a început în octombrie 2008, odată cu lansarea în producție a primei generații Insignia.
După doar un an, modelul Insignia a câștigat titlul de „Mașina Anului în Europa” acordat de un juriu format din jurnaliști de specialitate europeni, după care au urmat multe alte premii.
În cadrul raportului DEKRA privind autovehiculele rulate din 2012, modelul Insignia s-a clasat pe primul loc pentru a doua oară consecutiv, având cele mai puține erori și înregistrând cele mai bune rezultate în clasa autovehiculelor de dimensiuni medii. În cadrul raportului GTÜ privind autovehiculele rulate din 2013, acesta și-a demonstrat valoarea de top la două categorii.
Până în prezent au fost produse aproximativ 600.000 de unități ale modelului vârf de lance al mărcii Opel, cele mai importante piețe fiind Germania și Marea Britanie.
Noua generație a modelului impulsionează succesul liniei de autovehicule. A fost reînnoit întregul portofoliu de modele Insignia (versiunile cu patru uși, cu cinci uși, Sports Tourer și OPC). Noua generație are un design și mai distinctiv, un post de conducere nou de înaltă calitate și este echipată cu ultima generație de sisteme infotainment cu utilizare intuitivă.
În plus, noile motoare de înaltă eficiență stabilesc noi standarde în segmentul autovehiculelor de dimensiuni medii, inclusiv motoarele pe benzină și diesel cu cel mai mic consum de carburant din clasa respectivă.
Motorul CDTI nou de 2,0 litri cu transmisie manuală cu șase trepte de viteză și sistem Start/Stop consumă doar 3,7 litri de motorină per 100 km și are emisii de CO2 de numai 99 g/km, iar noul motor 1.4 Turbo cu injecție directă de benzină consumă doar 5,2 litri de carburant per 100 km, având emisii de CO2 de 123 g/km.