Pe aripile vântului

Omul de afaceri Daniel Mitric și-a cumpărat avion pentru deplasări de serviciu



Omul de afaceri Daniel Mitric și-a cumpărat avion pentru deplasări de serviciu
Omul de afaceri Daniel Mitric și-a cumpărat avion pentru deplasări de serviciu

– Aparatul marca CTSV de culoare albă are două locuri și poate atinge o viteză de 301 km/h
– Deocamdată, Daniel Mitric este la nivelul lecțiilor de zbor, iar pe viitor intenționează să ia și ore de parașutism
Lecții de zbor pentru drumuri mai scurte. Omul de afaceri Daniel Mitric și-a achiziționat de curând un avion pe care intenționează să-l folosească în deplasările în interes de serviciu pe care le va efectua în țară. Până să devină pilot cu acte în regulă, Daniel Mitric transpiră la cursurile de zbor pe care le susține în această perioadă cu instructorul Radu Trelea. Omul de afaceri sucevean a recunoscut că este pasionat de sporturile extreme, și a precizat că avionul pe care și l-a cumpărat este o îmbinare între util și plăcut. „În primul rând am urmărit scopul practic al acestui aparat. La drumurile care există în România, un drum dus-întors până la București cu mașina înseamnă cel puțin 12 ore. Ori, cu avionul de dimineață până la prânz poți fi înapoi la Suceava după ce ai încheiat o afacere în capitală”, a explicat Daniel Mitric. Acesta a mai oferit și alte exemple în acest sens. Un drum până la Timișoara cu avionul va dura doar două ore, în timp ce distanța până la Vatra Dornei poate fi parcursă în numai 20 de minute. Omul de afaceri a mărturisit că are de gând să zboare și în străinătate și crede că avionul va deveni în curând „mașina” multor persoane al căror timp este limitat. Aparatul pe care Daniel Mitric l-a achiziționat și care urmează să ajungă la Suceava într-un timp scurt este un CSTV, de culoare albă. Avionul are o anvergură de 10 metri a aripilor și o lungime de aproximativ 7 metri și poate atinge viteza de 301 km/h. În aparat pot urca două persoane, care au posibilitatea de a transporta și bagaje în greutate de 50 de kg. Daniel Mitric a declarat că la finalul cursurilor de pilotaj va lua și ore de parașutism, avionul permițând și efectuarea de salturi de la înălțime. Pentru a deveni pilot cu acte în regulă, omul de afaceri sucevean trebuie să urmeze cel puțin 40 de ore de zbor și o serie de cursuri teoretice, iar la final va susține o testare în urma căreia va primi atestatul. Avionul, care este printre cele mai moderne din clasa sa și care are dotări de ultimul tip, costă în jur de 100.000 de euro. Pentru început, Daniel Mitric a precizat că aparatul va sta într-un hangar al Aeroclubului România de la Salcea, iar pe viitor își va construi propriul aeroport, cu pistă și hangar.



Recomandări

O problemă tehnică a avionului a dus la anularea zborurilor Wizz Air de astăzi de pe ruta Suceava – Karlsruhe/Baden-Baden și retur

Wizz Air a redeschis baza aeriană de la Suceava. Șoldan: „Încă din primul an de mandat am realizat problema care a ținut departe ani la rând companiile aeriene”
Wizz Air a redeschis baza aeriană de la Suceava. Șoldan: „Încă din primul an de mandat am realizat problema care a ținut departe ani la rând companiile aeriene”

Bogdan Loghin dezvăluie că activistul Daniel Bodnar a trecut de la prietenie la șantaj pentru că el și angajații din primărie nu au cedat în fața cererilor ilegale ale acestuia

Bogdan Loghin spune că Daniel Bodnar a trecut de la prietenie la șantaj pentru că nu i-a rezolvat acestuia mai multe cereri ilegale
Bogdan Loghin spune că Daniel Bodnar a trecut de la prietenie la șantaj pentru că nu i-a rezolvat acestuia mai multe cereri ilegale

Preotul Alexandru Lungu și polițistul Daniel Ceclan vor să construiască un spital pentru copii și mame în Suceava

Preotul Alexandru Lungu și polițistul Daniel Ceclan vor să construiască un spital pentru copii și mame în Suceava
Preotul Alexandru Lungu și polițistul Daniel Ceclan vor să construiască un spital pentru copii și mame în Suceava

Florin Pușcașu consideră că firmele românești au nevoie de un sistem de impozitare mai mic și predictibil și de o descentralizare a serviciilor publice

Florin Pușcașu consideră că firmele românești au nevoie de un sistem de impozitare mai mic și predictibil și de o descentralizare a serviciilor publice
Florin Pușcașu consideră că firmele românești au nevoie de un sistem de impozitare mai mic și predictibil și de o descentralizare a serviciilor publice