O versiune cu pietre prețioase a „Hello Kitty” marchează 35 de ani de la lansarea figurinei



Creatorul nipon al celebrei figurine „Hello Kitty”, grupul Sanrio, a anunțat, ieri, realizarea unei versiuni a personajului, ornată cu diamante, topaze, safire și alte pietre prețioase, sub forma unei păpuși originale a cărei valoare este de 15,6 milioane de yeni (125.000 de dolari), informează AFP.
Figurina concepută pentru a marca aniversarea a 35 de ani de la lansarea celebrei pisici roz a fost prezentată ieri, la Salonul de ceasuri și bijuterii „Baselworld 2009” din Elveția. Păpușa a fost realizată în colaborare cu firma austriacă Swarovski, specializată în șlefuirea obiectelor de cristal și a pietrelor prețioase.
Versiunea aniversară a „Hello Kitty” are 10,5 centimetri înălțime și cântărește 569 de grame, fiind intitulată „Super Hello Kitty Jewel Doll”. Dintre pietrele prețioase cu care a fost ornată figurina fac parte un diamant, 1.939 de topaze albe, 403 safire roz, o citrină (o varietate de cuarț galben) și multe alte pietre prețioase.
Data, locul și modul de comercializare a acestei figurine rare nu au fost deocamdată stabilite, se arată într-un anunț făcut de fabricantul „Hello Kitty”.
„Kitty-chan” are numeroși fani, între care unii extrem de bogați și care nu există să cheltuiască adevărate averi pentru a putea să achiziționeze o reprezentare a acesteia, devenită simbolul blândeții și al păcii pentru mai multe generații de fetițe. Astfel, un japonez a plătit 10 milioane de yeni (circa 80.000 de euro) pe o altă bijuterie „Hello Kitty”, scoasă la licitație în urmă cu câțiva ani.
Kitty, animalul al cărui chip a depășit toate granițele, inventat în 1974, a devenit cel mai profitabil produs al companiei Sanrio. Imaginea Kitty decorează mii de alte articole, precum articole de îmbrăcăminte, accesorii de modă, aparate electronice și electrocasnice, obiecte decorative de interior, comercializate în 70 de țări.
Kitty, la fel cum este Mickey Mouse pentru familia Disney, reprezintă o figură proeminentă, are o mulțime de susținători și reprezintă marea vedetă a celor două parcuri tematice din Japonia.