Șmecherii

O nouă firmă tip „Pandora Cosmetics” caută „clienți” printre suceveni



O nouă firmă tip „Pandora Cosmetics” caută „clienți” printre suceveni
O nouă firmă tip „Pandora Cosmetics” caută „clienți” printre suceveni

O altă firmă „țepuitoare”, de tipul „Pandora Cosmetics” a apărut la Suceava, caută „clienți”, și le promite premii valoroase și excursii în străinătate. Este vorba despre „Direct Sales”, o firmă din București, care a împânzit cutiile poștale ale sucevenilor cu fluturași și oferte cu produse electronice și electrocasnice. Directorul Oficiului Județean pentru Protecția Consumatorului, Vasile Latiș este de părere că „este vorba despre aceeași firmă Pandora, care și-a schimbat doar numele și a intrat din nou pe piață cu același tip de oferte, prezentate în același stil”. Astfel, firma cu pricina își îndeamnă clienții să comande și să plătească integral cel puțin două produse din cele prezentate în catalog, urmând ca pe baza acestei comenzi să intre la o tragere la sorți, unde Marele Premiu constă într-un sistem Home Cinema. Nu doar Marele premiu sună tentant, ci și Premiul 2 și 3, un laptop Toshiba și o excursie în Grecia. Dintre produsele la prețuri tentante cu care se „laudă firma „Direct Sales” amintim epilatoare la puțin peste șapte sute de mii de lei, alarme pentru uși și ferestre la cinci sute de mii de lei, dar și bijuterii. Trebuie spus că „ofertele” nu sunt puse la întâmplare în cutiile, poștale, ci sunt personalizate, pentru a fi cât mai credibile. Și unul dintre angajații OJPC a primit în cutia poștală o ofertă de la „Direct Sales”, în acest fel Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorului autosesizându-se și demarând o anchetă pentru a depista cine este în spatele „Direct Sales”. „Ca și în cazul Pandora, voi trimite la București și acest caz. Pe pliantele Direct Sales nu este trecută nici o adresă a firmei, nici o persoană de contact, ci numai un număr de căsuță poștală din București”, a declarat directorul OJPC Vasile Latiș. Deși nu au fost încă reclamații din partea sucevenilor păcăliți de „Direct Sales”, Vasile Latiș a ținut să-i atenționeze pe suceveni „să nu dea curs acestor oferte, pentru că sigur vor fi înșelați și vor apărea și reclamații”. Precizăm că în cazul „Pandora Cosmetics” la OJPC s-au înregistrat aproximativ 15 reclamații din partea sucevenilor înșelați.



Recomandări

Sucevenii pot investi într-o nouă ediție a titlurilor Tezaur cu dobânzi neimpozabile de până la 6,85% pe an

Sucevenii pot investi într-o nouă ediție a titlurilor Tezaur cu dobânzi neimpozabile de până la 6,85% pe an
Sucevenii pot investi într-o nouă ediție a titlurilor Tezaur cu dobânzi neimpozabile de până la 6,85% pe an

Sucevenii pot investi într-o nouă ediție a titlurilor Tezaur cu dobânzi neimpozabile de până la 6,85% pe an

Sucevenii pot investiți într-o nouă ediție a titlurilor Tezaur cu dobânzi neimpozabile de până la 6,85% pe an
Sucevenii pot investiți într-o nouă ediție a titlurilor Tezaur cu dobânzi neimpozabile de până la 6,85% pe an

O firmă cu 15 ani de experiență recomandă un tip nou de acoperișuri, care impresionează prin design și calitate

Firma SOLVILUC Marginea recomandă un tip nou de acoperișuri, care impresionează prin design și calitate
Firma SOLVILUC Marginea recomandă un tip nou de acoperișuri, care impresionează prin design și calitate

Vlăduț Luchian – trimis în judecată deja pentru 45 de înșelăciuni, săltat pentru noi țepe cu prejudiciu imens, pe altă firmă