O elevă de la Colegiul Economic „Dimitrie Cantemir” din Suceava este câștigătoarea din luna martie a concursului național de eseuri din cadrul campaniei „ANPC Junior”, organizată de Autoritatea Națională de Protecție a Consumatorului.
Directorul OJPC Suceava, Elena Oanea, a declarat că „tema lunii martie s-a referit la eticheta produselor, considerată o carte de vizită a acestora, etichetă pe care consumatorii uită să o citească, iar copiii nu o înțeleg de cele mai multe ori”. Beatrice Colțun este elevă în clasa a XII-a la Colegiul Economic „Dimitrie Cantemir” și a participat la concurs cu un eseu în care a transformat eticheta unui produs într-un personaj cu sentimente și aspirații.
„Provocarea rămâne valabilă. În fiecare lună așteptăm lucrările micilor consumatori, pe adresa de mail biroupresa@anpc.ro. Tema lunii aprilie este «Știm pe ce dăm banii? Alegerea produselor»”, a declarat directorul OJPC Suceava, Elena Oanea.
Concursul de eseuri organizat pe pagina de internet a Autorității Naționale de Protecția Consumarului se bucură de participarea elevilor din toată țara, tineri care nu au studiat până acum acest domeniu, dar care știu ce înseamnă să fii un consumator informat.





