O bere destinată celui mai bun prieten al omului, câinele, s-a dovedit a fi un mare succes în magazinele cu produse pentru animale din Australia, informează Reuters.
Dog Beer, sau DB, a fost creată de proprietarul de magazin Elise Schumacher din Sydney, după ce aceasta a remarcat faptul că cei doi câini pe care îi are, Louis și Vuitton, lingeau picăturile de bere de pe podea.
„Sloganul este «Dă-i un rând de bere celui mai bun prieten»”, a indicat Schumacher. „Am băut-o. Are gust de vită și miroase ca o bere”, a adăugat femeia.
Schumacher, care mai comercializează în magazinele sale plăcințele cu răvașe cu aromă de ficat destinate cățeilor, spune că berea normală este dăunătoare sănătății animalului.
Berea specială este ambalată în sticle de culoare închisă la fel ca și berea normală și se vinde în cafenelele și terasele locale. O sticlă de bere pentru căței costă la fel de mult ca o bere normală, 5 dolari australieni (4,76 dolari americani).
„Este foarte populară în rândul bărbaților care au câini. Mulți cumpără mai multe sticle și le dăruiesc proprietarilor de animale”, a spus Schumacher, adăugând că a „vândut sute de sticle de bere”.