Numărul reclamelor în care apar celebrități este în creștere



Formația Black Eyed Peas, artistul Eric Clapton și actorii Drew Barrymore și Luke Wilson sunt doar câteva dintre celebritățile care au făcut reclamă la branduri precum T-Mobile, Olay și AT&T, duminică seara, în timpul transmisiunii galei de decernare a premiilor Grammy, informează Reuters.
Potrivit studiului anual despre reclamele din timpul galei de decernare a premiilor Grammy, realizat de agenția GreenLight, există o tendință de creștere a contractelor de publicitate dintre companii și celebrități.
„Cercetarea noastră despre reclamele de la Grammy sugerează că numărul de contracte dintre branduri și celebrități este din nou în creștere”, a declarat David Reeder, vicepreședinte al GreenLight.
Vedete, pentru maximizarea impactului mesajului
„Anul trecut am observat că brandurile au tăiat din cheltuieli, pentru a se concentra mai mult pe licențele de muzică pop, care apăreau în reclamele lor. Anul acesta observăm că brandurile folosesc din nou muzica pentru a interacționa cu clienții, dar folosesc și diferite vedete pentru a-și maximiza impactul mesajului”, a mai spus Reeder.
Raportul GreenLight indentifică cele mai importante tendințe în felul în care brandurile folosesc vedetele și muzica pop în reclamele TV.
Reeder a precizat că raportul indică faptul că advertiserii semnează din nou parteneriate cu celebritățile și folosesc muzica pop pentru a maximiza prezența brandului pe piață și pentru a crea conexiuni emoționale cu clienții.
În total, 15% dintre reclamele difuzate în timpul transmisiunii galei premiilor Grammy au avut ca protagoniști vedete, în creștere cu 150% față de anul trecut. Pe de altă parte 22% dintre reclame au avut ca fundal sonor muzică pop, aproximativ la fel ca în ultimii doi ani, dar în scădere față de 2007. Doar 3% dintre reclame au avut jingle-uri branduite.
Premiile Grammy 2010 au înregistrat cea mai mare audiență
Constructorii de mașini americani au avut cel mai mare număr de reclame difuzate în timpul transmisiei premiilor Grammy, 16% din numărul total al conținuturilor publicitare.
Transmisiunea premiilor Grammy 2010 a înregistrat cea mai mare audiență din ultimii șase ani pentru postul de televiziune CBS. Potrivit datelor de audiență preliminare, făcute publice luni, 25,8 milioane de americani au urmrit show-ul, în creștere cu 35% față de anul trecut.
Cea de-a 52-a ediție a premiilor Grammy a avut loc la Nokia Theatre din Los Angeles, duminică, 31 ianuarie.