Formația Black Eyed Peas, artistul Eric Clapton și actorii Drew Barrymore și Luke Wilson sunt doar câteva dintre celebritățile care au făcut reclamă la branduri precum T-Mobile, Olay și AT&T, duminică seara, în timpul transmisiunii galei de decernare a premiilor Grammy, informează Reuters.
Potrivit studiului anual despre reclamele din timpul galei de decernare a premiilor Grammy, realizat de agenția GreenLight, există o tendință de creștere a contractelor de publicitate dintre companii și celebrități.
„Cercetarea noastră despre reclamele de la Grammy sugerează că numărul de contracte dintre branduri și celebrități este din nou în creștere”, a declarat David Reeder, vicepreședinte al GreenLight.
Vedete, pentru maximizarea impactului mesajului
„Anul trecut am observat că brandurile au tăiat din cheltuieli, pentru a se concentra mai mult pe licențele de muzică pop, care apăreau în reclamele lor. Anul acesta observăm că brandurile folosesc din nou muzica pentru a interacționa cu clienții, dar folosesc și diferite vedete pentru a-și maximiza impactul mesajului”, a mai spus Reeder.
Raportul GreenLight indentifică cele mai importante tendințe în felul în care brandurile folosesc vedetele și muzica pop în reclamele TV.
Reeder a precizat că raportul indică faptul că advertiserii semnează din nou parteneriate cu celebritățile și folosesc muzica pop pentru a maximiza prezența brandului pe piață și pentru a crea conexiuni emoționale cu clienții.
În total, 15% dintre reclamele difuzate în timpul transmisiunii galei premiilor Grammy au avut ca protagoniști vedete, în creștere cu 150% față de anul trecut. Pe de altă parte 22% dintre reclame au avut ca fundal sonor muzică pop, aproximativ la fel ca în ultimii doi ani, dar în scădere față de 2007. Doar 3% dintre reclame au avut jingle-uri branduite.
Premiile Grammy 2010 au înregistrat cea mai mare audiență
Constructorii de mașini americani au avut cel mai mare număr de reclame difuzate în timpul transmisiei premiilor Grammy, 16% din numărul total al conținuturilor publicitare.
Transmisiunea premiilor Grammy 2010 a înregistrat cea mai mare audiență din ultimii șase ani pentru postul de televiziune CBS. Potrivit datelor de audiență preliminare, făcute publice luni, 25,8 milioane de americani au urmrit show-ul, în creștere cu 35% față de anul trecut.
Cea de-a 52-a ediție a premiilor Grammy a avut loc la Nokia Theatre din Los Angeles, duminică, 31 ianuarie.